➥Розробка Landing Page по порядку. Створення лендінг з нуля. Частина 2

13.05.2015

Разработка Landing Page по порядку. Создание лендинга с нуля. Часть 2

Попередня частина знаходиться тут .

Продукт у всій своїй красі

Саме так! І на видному місці – у хедері чи на першому екрані. Якщо ви винесли для себе користь з попередніх рекомендацій щодо оформлення тексту, то час краще витратити на створення барвистої картинки товару. Тут можна сміливо експериментувати не шкодуючи часу. Використовуйте Photoshop на всю котушку, доки не отримаєте якісного зображення.

Плохое изображение VS хорошее

Геть неякісні картинки! Часто доводиться спостерігати всіляке сміття у вигляді нісенітного девайса на сторінці або сумнівного виду страви, яка не викликає ніяких емоцій крім відторгнення. Завдання розробника цільової сторінки зробити так, щоб дивлячись на картинку, у клієнта виникало непереборне бажання купити те, що там блимає або бовтається в повітрі, що цього йому не вистачає для повного щастя.

Якщо це девайс, то бажано показати його на картинці в руках користувача. Нехай у голові майбутнього покупця намалюється картинка, де він тримає в руках омріяний телефон, планшет, або що ви там пропонуєте.

Якщо це якийсь продукт, тоді його потрібно намалювати у всій своїй красі, максимально наближеній до свого «живого» вигляду. Апетитним, таким, щоб його відразу захотілося з'їсти.

Видео обзор

Добре спрацьовує наявність відео презентації товару. Плюс лаконічний заголовок та продукт працює!

Кнопка купити/замовити на першому екрані

Тут усе просто. Кнопка, що закликає до покупки/замовлення, повинна бути на першому екрані. Людина не повинна її шукати, інакше вона просто піде, не зробивши покупки. Він повинен ще на порозі сайту побачити, що може замовити прямо тут, як кажуть, не відходячи від каси.

Кнопка купить

Кнопка має бути яскравою, великою і на видному місці. Звичайно, її можна продублювати ще десь, але наявність на першому екрані є обов'язковою. Головне, із дублями не переборщити. На кожному екрані також не варто розміщувати кнопку. Все добре в міру.

Мінімум полів у формах

Минимум полей в формах

Не потрібно перевантажувати форму зворотного зв'язку зайвими полями. Адже її призначення полягає в тому, щоб зібрати інформацію про контакт і відправити на обробку менеджеру. Не більше. Достатньо буде залишити поле для імені, телефону та E-mail. Всі.

Показуємо особи

В обов'язковому порядку необхідно відображати на сторінці такі дані, як адреса організації, особи співробітників, місцезнаходження на карті.

Можливо, це спрацьовує десь на підсвідомості, але людина, яка бачить на цільовій сторінці особи співробітників, місце знаходження організації на карті тощо, швидше переймається довірою до продавця. Тому не ховайтеся, здайтеся у всій красі і люди швидше вам повірять.

Останнім часом замовлення лендингу стало затребуваним. Створення просто яскраво барвистої сторінки вже недостатньо для того, щоб зайшовши на сайт, людина здійснила покупку. Тут потрібна злагоджена робота команди фахівців: дизайнерів, маркетологів, технічних фахівців. Написання грамотних текстів, побудова структури, блоків – це не терпить дилетантів. Замовивши створення Landing Page у компанії Web-акула, ви отримаєте працюючий продукт і окупите витрати за короткий термін.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019