▶ Чого не потрібно писати в email розсилках, щоб не потрапити до «Спаму»

08.06.2015

Чего не нужно писать в email рассылках, чтобы не попасть в «Спам»

Звичайний день, можливо, на роботі. Включаємо комп'ютер і насамперед відкриваємо пошту. У татку «СПАМ» як завжди «поповнення». Натискаємо на кнопку "Очистити", причому не дивлячись. Поштовий клієнт у нас чемно запитує: «Очистити папку «Спам»? Усі листи будуть видалені назавжди». Тиснемо «Очистити»… Знайома картина?

Адже до цієї папки не завжди потрапляють автоматичні спам-розсилки. Часто там виявляються листи про цілком реальні товари та послуги, можливо навіть корисні та цікаві. Просто той, хто працював над складанням тексту, не врахував деякі важливі нюанси та вуалю! Робота нанівець, лист впав у папку «Спам».

Про те, чого не потрібно писати в email розсилках, ми й поговоримо.

Обережно, спам!

Список спам-слов

Запам'ятайте, що спамерських виразів типу «Увага, розпродаж» (з купою знаків вигуку), «Натисніть і буде тобі щастя», «Перевірка», «100% безкоштовно», «Тест» тощо, не повинно бути взагалі! Забудьте про них, інакше вам пряма дорога до «Спаму». Спам-фільтри мають навіть рейтинг таких слів.

Тема листа

Тема письма

Це частина, від якої залежить, чи відкриє лист користувач. Тому зверніть увагу, що не потрібно писати в темі:

  • скажіть «ні» чудернацькому креативу, будьте простіше;
  • сленгові слова та висловлювання, іноземні слова;
  • якщо географічна прив'язка не передбачена стратегією, її не повинно бути;
  • не використовуйте такі слова, як «розсилання» та «новини»;
  • жодної агресії.

Але! Не слід брати за правило ці рекомендації. У кожному випадку можливі винятки. Все залежить від конкретної розсилки та її цільової аудиторії.

Тіло листа

Тело письма

По-перше, грамотність, грамотність та ще раз грамотність! Тут пояснювати особливо нічого не треба.

По-друге, тут діють правила написання листів, що продають. Наприклад:

  • Не перевантажуйте текст інформацією та не вдавайтеся до детальних описів. Це викликає роздратування.
  • Не слід використовувати складні слова, канцеляризми. Використовуєте абревіатуру? Поясніть її.
  • Описуйте те, що пропонуєте чітко, ясно та лаконічно. Нерозуміння контексту листа вводить в оману одержувача. Він взагалі не зрозуміє, що пропонують і навіщо йому це потрібне.

І звичайно, не варто покладатися лише на своє бачення правильності та зрозумілості написаного. Давайте читати текст іншим.

Підпис

Подпись

Якщо лист був дочитаний до кінця одержувачем, то можна сміливо вас привітати. Вам удалося його «зачепити». На цьому етапі головне все не зіпсувати.

Тут також виключені будь-які спам-слова. Також не варто вживати слова, не пов'язані з метою листа.

E-mail-розсилка вимагає кропіткої, майже ювелірної роботи. Вибирайте слова залежно від цільової аудиторії. Тестуйте та нехай ваші розсилки будуть ефективними!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019