15 порад щодо настроювання контекстної реклами

14.09.2015

Якщо контекстна реклама буде налаштована неправильно, всі вкладені в неї кошти виявляться викинутими на вітер! Як правильно налаштувати, що врахувати та як отримати максимум від контекстної реклами? Рекомендації від Google Adwords читайте нижче.

1. Називайте групи оголошень максимально просто та зрозуміло.

Не ускладнюйте роботу, не створюйте групи оголошень типу «червоні футболки», «білі футболки», «футболки з принтом» або «сандалії». Назвіть просто: «футболки – червоні», «футболки – білі», «футболки – з принтом», «взуття – сандалії» тощо. Це спростить роботу та дозволить справлятися з групами товарів у рамках однієї рекламної кампанії. Плюс, стане можливим легко розподіляти групи оголошень за категоріями, просто відсортувавши їх в алфавітному порядку.

2. Використовуйте кілька списків ремаркетингу.

Не використовуйте список ремаркетингу. Найбільш ефективним буде окремий список ремаркетингу під кожний розділ. Створюйте окремі списки для відвідувачів цих сторінок та залучайте їх до привабливих оголошень.

3. Регулярно поповнюйте список мінус-слів.

Склавши одного разу список мінус-слів, не забувайте його коригувати та доповнювати. Ось типові: "б/в", "безкоштовно", "недорого", "порівняння" і т.д. Список цих та ще безлічі інших стоп-слів можна знайти в інтернеті. Але, нагадаємо ще раз, не забувайте його перевіряти, коригувати та доповнювати. Деталізовані списки допоможуть максимально виключити марнування бюджету.

4. Обов'язково спробуйте експериментувати з оголошеннями.

Не зупиняйтеся на вибраному типі об'яв, експериментуйте. Спробуйте відеооголошення, пошукові оголошення, текстові та банерні. Досліджуйте, які з них найефективніше працюють. Також варто поекспериментувати з оголошеннями у різні дні тижня, у різні пори року. Варто зазначити, що для отримання об'єктивних даних ваші рекламні кампанії повинні генерувати достатньо трафіку.

5. Порівнюйте пошуковий трафік.

Порівнюйте та аналізуйте пошуковий трафік Google та трафік пошукової мережі партнерів. Пам'ятайте, що звичайні текстові оголошення охоплюють дві різні мережі. Порівнюйте та аналізуйте, яка з мереж працює найбільш ефективно.

Статистика кампаній adwords

6. Пам'ятайте коригування ставок, залежно від ефективності в різні проміжки часу протягом доби.

Значно полегшить роботу налаштування коригування ставок залежно від конвертації ключових слів у різний час доби. Це значно простіше, ніж змінювати ставки вручну або, наприклад, призначати автоматичну зміну ставок із найвищою вартістю за клік.

7. Коригуйте ставки для тих, хто вже був на вашому сайті.

У той час, коли ви кидаєте всі зусилля на потенційних клієнтів і намагаєтесь всіляко привернути увагу до свого сайту, не забувайте про тих, хто вже на ньому побував. Використовуйте більш агресивні методи націлення і нагадуйте про себе.

8. Впроваджуйте ремаркетинг із соціальних мереж, наприклад, з Вконтакте та Facebook.

Інтегруйте крос-канальний ремаркетинг замість звичайного. Крос-канальний ремаркетинг дозволяє комбінувати пошукові системи з платформами, що базуються на поведінкових факторах.

9. Важливо точне входження ключових ключів, що найбільше конвертуються.

Виділіть для себе ключі з найвигіднішою вартістю за клік або з найбільшою кількістю конверсій (все залежить від цілей). Проаналізуйте їх за допомогою точного входження. Це допоможе найефективніше розподіляти бюджет та ретельніше вивчити топові ключовики.

10. Коригуйте ставки в межах однієї кампанії залежно від регіону.

Пам'ятайте про необхідність коригування ставок для тих самих ключових запитів у різних регіонах. Потрібно враховувати, що будь-який запит має різні ставки, залежно від регіону, де проводиться рекламна кампанія.

11. Не забувайте про переваги відеооголошень.

На сьогоднішній день це найдоступніший і найчастіше добре конвертований спосіб реклами. Відеоролик, зроблений з урахуванням рекомендацій, однозначно дасть свій результат.

12. Налаштуйте стовпці.

Якщо ви маєте повне розуміння того, для чого потрібні у звіті такі стовпці як «Відносний CTR» та «Відсоток показів», і як їх інтерпретувати, тоді вам обов'язково потрібно їх налаштувати. Це надасть велику перевагу на старті рекламної кампанії.

13. Використовуйте тестування A/B тільки для підвищення конверсії.

Багато хто витрачає час на тестування всього контенту сайту. Не тестуйте все підряд в тому самому тесті. Налаштуйте спліт-тестування виключно для підвищення відсотка конверсії.

Статистика кампанії контекстної реклами

14. Імпортуйте списки ремаркетингу з Analytics.

Як би дивно це не звучало, але зв'язавши Adwords з Analytics, ви отримаєте різні дані, ніж, якби ви зв'язали Analytics з Adwords. Тому зв'язка цих інструментів необхідна обов'язково.

15. Не забувайте про необхідність A/B-тестування посадкових сторінок.

Є кілька спліт-тестів для підвищення якості посадкових сторінок в Adwords. Однозначно, спліт-тестування оголошень - важлива річ, проте, не варто забувати про необхідність спліт-тестування посадкових сторінок: їх дизайну, контенту та розташування елементів. Тестування допоможе у пошуках способів оптимізації облікових записів в Adwords.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019