8 порад щодо оформлення сторінки «Про компанію»

14.09.2015

8 порад щодо оформлення сторінки Про компанію

«Ми компанія, що динамічно розвивається…», «Наш молодий професійний колектив…», «Ми засинаємо з думками про наших клієнтів…» і купа подібної завірюхи, від якої хочеться втекти з сайту в ту ж секунду. Можливо, ви і, впевнений, багато ваших конкурентів не раз використовували такі фрази в написанні тексту «Про компанію». Саме тому далі цієї станиці відвідувачі не йшли.

Безліч компаній чомусь не вважає за потрібне приділити увагу саме цій сторінці сайту та написати гідний текст. Або розміщують там інформацію на кшталт «ми найкращі», «індивідуальний підхід до клієнтів», «намагаємося піклуватися». Повірте, якщо людина потрапила до вас на сайт вперше, їй абсолютно не цікаво, які Ви. Тут він повинен знайти інформацію про Його інтереси та потреби. А також він повинен прочитати, що саме ви готові вирішити його проблеми та задовольнити ці потреби.

Ось деякі поради щодо написання сторінки «Про компанію».

Порадада № 1. Менше про себе, більше про клієнтів

Пишіть текст, який більше орієнтований на клієнтів. Людина від природи звикла вважати себе центром уваги. Коли приходить час скористатися чиїмись послугами чи щось купити, він шукає гідного претендента на можливість продати собі коханому, що потрібно.

Використовуйте такі прийоми:

  • З першої пропозиції покажіть клієнту, що розумієте, в чому його проблема, і чи готові її вирішити. Це підкреслить той факт, що ви можете подбати про своїх клієнтів.
  • Якщо вам важко не нав'язуватись, використовуйте в тексті більше фактів. Розкажіть, скільки у вас постійних клієнтів, чи, наприклад, про нагороди: якими було удостоєно і які заслуги.

Порада №2. Покажіть себе

Покажіть, що ви не безликі інтернет-менеджери, а живі люди. Розмістіть фото співробітників, можна у неформальній обстановці. Підходять фото та відео з корпоративних заходів, конференцій, просто робочого процесу. Деякі нюанси:

  • Найкраще візуалізувати компанію зможе фотографія директора. Не забудьте показати менеджерів, з якими спілкуватимуться ваші майбутні клієнти.
  • Якщо ви додаєте відео, пам'ятайте, що сюжет повинен бути продуманий. Якість знятого відео має бути високою.

Порада №3. Відгуки клієнтів

Сумніви щодо замовляти/купувати чи ні – це нормально. Адже ви, подумуючи змінити, наприклад, стоматолога не підете до першого-ліпшого? Так і ваші клієнти потребуватимуть чиєїсь рекомендації. Ваше завдання ненав'язливо розвіяти усі сумніви. Це можна зробити, розмістивши відгуки реальних покупців.

Відгуки працюють на вас, якщо:

  • Буде відображено максимум інформації про те, що написав: ім'я, фото, професія. Це підвищить довіру до продукту.
  • Покупець завжди прагне захистити свій вибір, тому використовуйте таку зброю переконання як грамоти та нагороди. Якщо ви є членом асоціації захисту продукції у вашому напрямку, обов'язково скажіть про це.

Порада №4. Історія компанії

Навіть якщо ваша компанія дуже молода і як такої історії сходження на Олімп ще не існує, вам все одно має бути, що розповісти своїм потенційним клієнтам. Подумайте, що робить вашу компанію не безликою машиною продажів, а тією самою командою професіоналів.

Одна компанія з багаторічним стажем креативно підійшла до вирішення цього питання та опублікувала майже сімейний альбом, розповівши свою історію в обличчях.

Але, треба враховувати, що:

  • Якщо компанія має стаж, наприклад, років 50, не варто описувати рік за роком історію сходження. Це читати ніхто не стане.
  • Якщо компанія молода, не треба соромитися описувати, з чого ви починали.

Порада №5. Жодного сленгу

Іноді, у бажанні показати свій професіоналізм та компетентність, може здатися, що буде доречною наявність абревіатури та будь-яких професійних слів із свого напрямку. Це помилка. Пам'ятайте, що ваші клієнти звичайні люди, вони непрофесіонали. Їм потрібна інформація щодо того, чи зможете ви допомогти їм у вирішенні їх питання.

  • Пишіть просто, «людською мовою». Немає формули успіху в написанні таких текстів, пишіть невимушено, щоб вас розуміли.
  • Називайте речі своїми іменами. Якщо це сторінка про вашу компанію, не потрібно називати її якимись химерними назвами. Прийшовши на сайт, людина шукає конкретної інформації.

Порада №6. Детальна контактна інформація

Як би не були популярні покупки через інтернет, багато хто досі ставиться насторожено до такого шопінгу. Побачивши детальні контактні дані, ви додасте клієнту впевненості в тому, що його не збираються дурити:

  • Якщо ваша компанія має якусь конкретну адресу, обов'язково вкажіть її. Можна відобразити його на карті, там же, поруч із контактною інформацією.
  • Розміщуйте лише діючі номери телефонів. Якою б дивною не здалася вам ця порада, прислухайтеся до неї. Непрацюючі телефонні номери можуть серйозно зашкодити репутації.

Порада №7. Запитуйте думку інших

Не покладайтеся лише на свою думку. Часто воно може бути суб'єктивним. Запитайте про свій бізнес у співробітників, друзів. Можна навіть у клієнтів. Погляд із боку, особливо з боку професіоналів, важливий.

Порада №8. Дотримуйтесь стилю на всіх сторінках.

Пам'ятайте, що сторінка не повинна виділятися за стилем та дизайном із загального дизайну сайту. Стиль написання також має бути витриманий усім сторінках, що містять контент.

Висновок

Як показує практика, для того, щоб досягти максимального ефекту від свого ресурсу, не потрібно зупинятися на досягнутому. Проводьте аудит, стежте за аналітикою, додавайте фото та відео. Перевірте правильність відображення сайту на різних пристроях. І не допускайте думки, що краще вже не може бути. Пам'ятайте, що межі досконалості немає!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019