Бажаєте отримати більше дзвінків? Скористайтеся лише номером телефону від Google Adwords

01.12.2015

main

Дедалі менше людей користуються комп'ютерами для пошуку товарів чи послуг. Вони вважають за краще робити це за допомогою мобільних гаджетів. По-перше, він завжди під рукою, а по-друге, знайшовши те, що потрібно через мобільний, тут же можна зателефонувати, щоб дізнатися всю потрібну інформацію. Так що якщо для вашої компанії не важливо кількість переходів на сайті, а важлива кількість дзвінків – скористайтеся контекстною рекламною кампанією від Google Adwords під назвою «Тільки номер телефону». Це чудове рішення для проведення РК на мобільних гаджетах, коли кожен клік, можливо, стане дзвінком до компанії.

У чому особливість?

osobennost Особливість цієї реклами полягає в тому, що людині не потрібно переходити на сайт. Користувач бачить ваше оголошення у пошуковій видачі і йому залишається лише натиснути кнопку «Зателефонувати». Після натискання знімається оплата, номер автоматично копіюється в телефон і дзвонить.

«Лише номер телефону» – оптимальне рішення для служби таксі, вантажоперевезень, виклику евакуаторів, виклику майстрів, запису до лікаря. Від рекламодавця потрібно лише всю основну інформацію розмістити в тексті оголошення (адреса, вартість і т.д.).

Покрокова інструкція

Поваговая інструкція

  1. Нова кампанія

    123de1 У налаштуваннях вибираємо "Тільки пошукова мережа", далі "Тільки номер телефону". Це означає, що ваші оголошення з функцією дзвінка будуть показані лише на мобільних.

  2. Стратегія призначення ставок Screenshot_6

    У «Стратегії призначення ставок» вибираємо «Максимальну кількість кліків». Система рекомендує вибрати саме максимальну кількість кліків для встановлення максимальної ставки. Висока ставка відобразити, наскільки цінні дзвінки для вашої компанії. У будь-якій стратегії, яку пропонує своїм користувачам система Google, є можливість створити свою, і використовувати її згодом для інших кампаній.

  3. Показ оголошень

    Важливо пам'ятати, що планування показів для наступних стратегій недоступне:

    • Цільова ціна за конверсію.
    • Максимальна кількість кліків.
    • Цільова рентабельність інвестицій у рекламу.

    Тобто, якщо режим роботи не цілодобовий – перераховані вище стратегії вам не підходять.

  4. Оголошення Screenshot_5 Перш ніж написати вміст оголошення, продумайте, які саме питання цікавлять користувача та дайте відповідь на них у тексті оголошення. Зважаючи на те, що перехід на сайт не передбачено, замість «Кінцевого URL» рядок змінився на «URL підтвердження». Використовується адреса сайту лише для підтвердження телефону, вказаного в оголошенні. Відповідно номер телефону на сайті та в оголошенні не повинні бути різними.
  5. Ключові слова

    Тут нічого нового. Ключові слова додаються за тим самим принципом, що й інших рекламних кампаніях. Також не забуваємо про стоп-слова.

Компанія готова до запуску!

Важливо пам'ятати

Vawno pomnit

  • Вартість кліку в такій кампанії, як правило, вище, ніж у стандартній пошуковій.
  • Пам'ятайте, що лише номер телефону підходить далеко не для всіх тематик. Тому перш ніж вирішитись, тверезо оцініть доцільність участі у подібній РК.
  • Оплата зніматиметься за дзвінок, не за клік. Навіть якщо користувач передумав та скасував виклик, плата все одно зніметься.

Незважаючи на це, така рекламна кампанія у відповідних тематиках має величезний потенціал. Наважуйтеся!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019