Просування сайту: елементи та методи. Як не помилитись?

13.11.2015

main

Щодо інтернет-маркетингу в мережі написано багато статей. Хотілося б сфокусуватися на тому, що саме робить ваш сайт продавцем, популярним та інше. Давайте обговоримо 9 найефективніших методів розкрутки сайту.

1. Продає сайт

prodaushii

Враховуючи сьогоднішні тенденції, можна сміливо сказати, що якщо ваша компанія не має свого сайту в інтернеті, то її, тобто компанії, немає в бізнесі. Нещодавно, це було більше питання іміджу, данина моді, ніж обов'язковий атрибут. Нині – необхідна умова успішної роботи на ринку. Сайт потрібен для кількох речей:

  • Це оптимальний варіант розповісти широкій аудиторії хто ви і що ви пропонуєте.
  • Сайт – гарний фундамент для успішного бізнесу та інструмент для створення позитивного іміджу компанії.
  • Це чудовий інструмент для комунікації з різною цільовою аудиторією, у тому числі як роздрібними покупцями, так і оптовими. Останні якраз можуть впливати на потенційних клієнтів. Оперативно реагуючи на запити, ви можете підвищити лояльність потенційних клієнтів.

Як уже говорилося вище, ще недавно наявність сайту була чимось на кшталт доповнення до іміджу компанії. Нині це може стати чудовим генератором потоку клієнтів. З інтернет-сайту можна отримати половину нових контактів та третину продажів.

2. Контекстна реклама

shutterstock_134284280-1560x690_c

Таку рекламу відвідувачі бачать, вводячи запит у пошуковий рядок. Наразі тенденція така, що у зв'язку з поступовою відмовою компаній від SEO (у тому числі) ціна на контекстну рекламу зростає. Чому компанії відмовляються від пошукового просування? Тому що багато хто з них, приходячи в Інтернет, можуть собі дозволити цікаві та частотні запити.

Якщо у ваших планах є використання контекстної реклами, радимо почати з «Яндекс.Дірект». Плюси цієї системи:

  • Гарантовані переходи.
  • Швидкість запуску.
  • Можливість контролювати кожен етап вирви продажів.

Мінуси:

  • Досить висока вартість.
  • Часті зміни (буває, що за місяць з'являється з десяток конкурентів).

3. Пошукове просування

1431337986_bigstock-businessman-looking-for-seo-su-50576963-1170x780

Суть цього інструменту полягає в тому, що позиції сайту покращуються за рахунок використання популярних запитів від користувачів в інтернеті. Нещодавно, просування здійснювалося масовою закупівлею лінків на сторонніх ресурсах. Після чого, у 2014, «Яндекс» оголосив, що ці методи більше не працюють. Оскільки пошукові сервіси не розголошують свої алгоритми, однозначно вказати на шлях просування сайту вам ніхто не зможе.

Але, незважаючи ні на що, SEO залишається одним із найефективніших каналів для залучення клієнтів. Використовувати пошукове просування краще у комплексі з іншими маркетинговими інструментами. Важливо розуміти, що результат буде відчутним лише за кілька місяців.

4. Банерна реклама

3632128163_2a5dff1d93_o

Серед маркетологів існує думка, що банерна реклама вже не працює. Хотілося б зробити невелику поправку: з появою RealTimeBidding (аукціон оголошень в режимі онлайн) цей вид реклами переродився. Правильно оформлений банер здатний залучити у кілька десятків тисяч разів більше відвідувачів, ніж просте текстове оголошення.

Ціна на банер залежатиме від відвідуваності майданчика, розміру банера та місця розміщення. Щоб він був більш клікабельним, дотримуйтесь таких правил:

  • Як показали дослідження, найбільш вигідне розташування банера – у верхній частині сайту праворуч від тексту.
  • У банері застосовуйте анімацію. Можна робити його на два екрани. Тоді на другому має розміститися заклик до дії. Тривалість реклами має перевищувати 1 хвилини.
  • Не використовуйте банер менше ніж 200х200 пікселів. Такий розмір дуже малий, щоб бути поміченим відразу.
  • Цікаво, що з використанням зображення людини на банері покращується віддача. Тобто можна припустити, що особова складова в дизайні банера відіграє не останню роль його ефективності.

Ще один важливий фактор – показуйте банер цільової аудиторії. Пам'ятайте, що ви платите за покази, а не кліки. Також правильно вибирайте майданчик для показів. Вгадавши місце, результат обов'язково буде.

У банерів все ж таки є мінус – це брак майданчиків для розміщення такої реклами. Плюс після проведення невеликої рекламної кампанії потрібно буде шукати новий майданчик.

5. Тизерна реклама

Сенс цієї реклами у поєднанні картинки та текстового оголошення. Тизер - такий собі ребус, де користувач повинен сам здогадатися, про що йдеться. Він містить лише деяку інформацію про продукт. Така реклама підійде не всім. Вона буде чудовим рішенням для реклами повсякденних, сезонних товарів та недорогих послуг. Правила подачі такі ж, як і у банерної, тільки додаються заголовок/підзаголовок. Успіх тизерної реклами залежить від майданчика розміщення. Це хороший інструмент, якщо потрібно за короткий термін отримати велику кількість лідів.

6. Відеомаркетинг

video

Велика перевага відеомаркетингу – можливість показати товар наочно, уникаючи нудних описів. Як різновид такої реклами – вірусний маркетинг. Його суть полягає в тому, що інформація про товар, що рекламується, поширюється через користувачів – вони діляться нею з друзями та знайомими.

Відеореклама стає дешевшою. Зумовлено це появою нових технологій, які полегшують створення подібних роликів. Ще одна перевага відеореклами – платити за неї потрібно лише під час створення. Перебувати в мережі та розповсюджуватися користувачами вона може протягом тривалого часу. Варто відзначити, що ймовірність того, що ваш ролик стане вірусним, невелика, приблизно 5%.

7. Контент-маркетинг

Бажаєте, щоб ваш сайт відвідували? Наповнюйте його регулярно свіжим та потрібним контентом. Новини, цікаві статті, думки експертів, тобто все, що може бути цікавим для ваших користувачів.

Перш ніж розпочати, складіть план та бюджет. Підберіть пул запитів, напишіть план публікацій на місяць (за вибраними запитами). Аналізуйте роботу за допомогою систем аналітики Google, Яндекс, LiveInternet та інші. Вивчайте показники відмов, тривалість перегляду, глибину перегляду. Порівнюйте показники із середніми сайтом, робіть відповідні висновки.

8. E-mail-маркетинг

E-mail-mark

Що б не говорили з приводу неефективності e-mail-розсилок, вони залишаються одним із найпопулярніших інструментів в онлайн-маркетингу. Просто потрібно дотримуватися ряду правил:

  • База повинна складатися як з діючих, так і потенційних клієнтів.
  • Робіть інформаційне розсилання один раз на тиждень/місяць. Розміщуйте в ній корисну інформацію, яка допоможе вашим клієнтам вирішити нагальні проблеми.
  • Займайтеся оцінкою результатів регулярно.

Нагадуйте про себе частіше. Розсилайте кількість мінімум 20, максимум 30 листів на місяць. Можливо, такий підхід сподобається не всім, але чим більше ви про себе нагадуєте, чим більше у вас шансів вирости у продажах.

9. SMM

9. SMM_1

У більшості людей середнього віку (35-40 років) є обліковий запис у соцмережі. Відповідно, соціальні майданчики – чудове місце для зустрічі зі своєю аудиторією. Тут є два способи просування: таргетована контекстна реклама та просування спільноти/групи. Обидва ці варіанти ефективні і вони можуть стати частиною однієї маркетингової стратегії.

Буває, що реклама в соцмережах дає потік клієнтів більше, ніж реклама у пошуку. Відсоток конверсії в соцмережах також часто вищий, ніж у пошуку. Кількість передплатників зростатиме, якщо регулярно (не менше 3 разів на день) розміщувати пости. Бажано, щоб один із них був розважального характеру. Розважальні посади стабільно збирають лайки.

Інструменти обговорили. Тепер хотілося б акцентувати увагу на елементах сайту, як методах інтернет-маркетингу.

Елементи сайту

  1. Зрозумілі елементи та меню, які будуть закликати до потрібної дії.
  2. Зрозуміле для користувача УТП. І, звичайно, для малого бізнесу це буде одна пропозиція, для великого – зовсім інша.
  3. Розкажіть про себе у цифрах. Така інформація покаже масштаб вашої компанії і чому вам варто довіряти.
  4. Розмістіть контакти та форму заявки так, щоб користувачеві не довелося її шукати на сайті (як правило, у верхньому правому кутку).
  5. Відгуки клієнтів – чудовий спосіб розповісти, як добре з вами працювати. Намагайтеся уникати різкого негативу у відгуках.
  6. Елементи дизайну мають відповідати очікуванням клієнтів. Вносити зміни на сайті обережно, аналізуючи коливання у поведінці відвідувачів.
  7. Відео, фото, сертифікати та нагороди – також елементи довіри. Вони дають зрозуміти, що вам можна довіряти.
  8. Розмістіть на сайті блок з гарантіями, де розкажіть, що ви готові зробити, якщо ваш продукт не підійде клієнту.
  9. Зробіть невеликий анонс «чому потрібно зателефонувати/замовити/купити саме зараз». Покажіть час до кінця акції або інформацію про те, скільки вже куплено та скільки залишилось у наявності. Тут потрібно бути чесним: якщо користувач побачить, що акція продовжується після зазначеного терміну, він перестане вам довіряти.

Як не помилитися з вибором методу

kak ne oshib

Щоб не метатись між усіма методами, радимо виходити з того, який результат і в які терміни потрібен. Якщо ваша аудиторія швидка та недорога, то скористайтесь тизерною рекламою. Якщо ваш бюджет обмежений, а результат потрібний терміново - підійде контекстна реклама. Якщо мета – зниження вартості контакту, оптимальним варіантом стане контент-маркетинг.

У будь-якому випадку, починати треба з визначення показника конверсії, вартості клієнта та ліда. Тільки після цього ви зрозумієте, скільки готові платити за якийсь із каналів. Вибираючи інструмент, пам'ятайте про критерії вибору:

Витрати. Коли коефіцієнт конверсії та вартість ліда будуть визначені, можна відмістити ті інструменти, які не вписуються в бізнес-модель вашої компанії. Беріть також до уваги тимчасові витрати.

Тривалість. Якщо терміни РК плануються в межах 3-12 місяців, не варто розглядати контент-маркетинг і SEO всерйоз. Ці інструменти дають результат через рік-півтора. Ще має місце сезонність.

Системність. Пам'ятайте, що видимий результат від разових дій зникає разом із припиненням дій. Системний підхід дає довгограючий результат. Приріст буде відчутним довгий час. Перші місяці зосередьтеся на системних діях.

Вихлоп. Тут потрібно визначити найнижчий показник та попрацювати саме з ним. Напевно, ви погодитеся, що легше і швидше без особливих витрат збільшити конверсію, ніж отримати на 30% лідів більше. Але найчастіше максимальний результат дає якраз робота над слабким місцем, яке є в кожній компанії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019