Залучаємо трафік із соцмереж: 10 способів отримати потенційних клієнтів

29.03.2016
Залучаємо трафік із соцмереж

Соцмережі – це місце, де «мешкає» безліч людей. Ваш бренд неодмінно має бути тут, адже це одна зі складових успіху. Але як залучити трафік із соціальних мереж на ваш ресурс? Ідіть за нами, ми знаємо правильний шлях!

Напрями, якими варто рухатися

Моніторинг.

Моніторинг

Знайдіть питання, рекомендації та обговорення вашого продукту або близьких товарних груп. Після цього приєднуйтесь до обговорення та коментуйте – звичайно, з посиланнями на ваш ресурс. Але слідкуйте за доречністю коментарів. Також звертайте увагу на релевантні спільноти: посилання з них також будуть дуже корисними.

Контент : якісний контент може генеруватися і читачами. Тільки дайте їм зрозуміти, що ви зацікавлені у думці, дайте відчути винятковість та важливість. Ваш контент має бути корисним і цікавим, але не варто викладати академічні (за обсягом та складністю) статті. Краще розділіть інформацію на кілька частин, зберігши інтригу. Також варто співпрацювати з релевантними спільнотами, роблячи стрічку новин більш цікавою. І не забувайте, що постійні читачі легко перетворюються на передплатників.

активність.

Активність

Додайте доречні посилання та завжди відповідайте на всі запитання. Будьте відкриті для обміну інформацією з користувачами. Також оптимізуйте ресурс для мобільних користувачів: у соцмережі найчастіше заходять зі смартфонів. Не робіть ставку тільки на популярні та відомі всім ресурси: Інстаграм зараз розвивається чи не динамічніший за Твіттер. Такий же успіх пророкують і LinkedIn, і Pinterest.

Реклама : оголошення в соціальних мережах необхідні. Комерційні пропозиції, коротка інформація про компанію, реклама продукту у тематичних спільнотах: просуйте свій бренд, посилаючись на цільові сторінки.

Аналіз.

Аналіз

Вам варто знати, яка соцмережа генерує більше трафіку, яка рекламна кампанія приносить більше прибутку. Варто враховувати і кількість переходів і те, скільки тих, хто «поділився» і «лайкнув», живе у ВКонтакті, Однокласниках та Фейсбуці.

Оптимізація : контент, створений вами в соціальних мережах, має бути доступний з комп'ютера та смартфона. Слідкуйте за використанням ключових слів у оголошенні та на сайті. Створюйте новини та розваги спеціально для соціальних мереж. А також генеруйте яскраві та помітні, чіпляючі заголовки

Оновлення та просування спільноти.

Оновлення та просування спільноти

Досягніть, щоб якомога більше читачів стали «адвокатами бренду». Для активних та лояльних передплатників організовуйте конкурси або вигадуйте спеціальні заохочення. Навіть запрошувати до своєї спільноти треба креативно!

Маркетинг із залученням відомих особистостей. Сила авторитету така висока, що гріх її не використати. Якщо авторитетний ресурс надасть посилання на вас, до вас прийде дуже багато людей. Те саме станеться, якщо про вас напише популярний блогер. Надайте йому товари для ознайомлення: результат неодмінно виправдає себе.

Відеоконтент : реклама, заклик до дії або відповіді на популярні питання – все це може демонструватись у відеоформаті. Дуже цікавим напрямком вважаються відеоогляди та історії ваших клієнтів.

Лідерство.

Лідерство

Ніколи не приховуйте свого імені, виступайте на заходах як експерт, пишіть для тематичних популярних блогів та публікуйте авторські презентації. Задіяти всі соціальні акаунти свого сайту, і віддача піде негайно.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019