Сніппети: оптимізуємо за правилами

02.04.2016
Сніпети оптимізуємо

Сніппет – це блок у пошуковій видачі, що містить базову інформацію про сайт. Саме від сніпетів залежить, чи захоче користувач клікнути на сайт чи піде далі. Так, якщо тут буде безладний текст, то на ресурс навряд чи захочеться переходити. Отже, сніпет повинен демонструвати інтереси користувача.

Але для поліпшення поведінкових факторів їх виконують не статичними, а динамічними, що змінюються в залежності від ключових слів, що запитуються.

Які сніпети слід оптимізувати

Тег Title.

Тайтл

Елемент сторінки, що демонструється в заголовку Сніппет. Він має бути до 55 символів або 482 пікселів: все що більше візуально «обріжеться». Тут варто відобразити вміст сторінки, але так, щоб заголовок загалом залишався унікальним. Заголовок також має бути привабливим і клікабельним, що спонукає до дії. Використовуйте ті самі прийоми, що й при складанні оголошень контекстної реклами. І обов'язково – з розташованими у правильному порядку словами. Усі прийоми орфографії та пунктуації використовуються. Ключове слово, яким оптимізується заголовок, має розташовуватися на самому початку й у прямому входжении. Ключові слова краще групувати, а не згадувати списком. Несуттєві прикметники та стоп-слова краще виключити.

Мета-тег Description . Google саме звідси бере опис вашого сайту. Оптимальна довжина мета-тегу – до 150 символів (928 пікселів). Тут має відображатися вся суть сторінки, причому опис має залишатися унікальним у межах мережі. Опис: привабливе для переходу, грамотне оформлення, з правильним порядком слів. На ранжування ця частина СНІП не впливає, тому ключі тут - це тільки «маячки» для користувача. Створюючи опис для Яндекса, можна перевірити, яку частину тексту використовує пошукова система, а потім зробити її більш привабливою з точки зору користувача.

Адреса сайту : URL або «хлібні крихти», той ланцюжок, по якому користувач може пройти від головної до поточної сторінки. У Гуглі вони формуються по Breadcrumb, а Яндекс сам формує ланцюжки за структурою та назвою посилань. Тому дуже важливо, щоб посилання на основні сторінки були помітними та клікабельними. Некоректну навігаційну дорогу виправляють в Яндекс.Вебмайстрі або за допомогою Google Search Console.

Фавікон. Screenshot_5

Зображення, розташоване в лівій частині екрану, поряд із заголовком (в Яндексі). Фавікон привертає увагу, завдяки чому сніпет стає більш клікабельним. Генератори для них не варто використовувати, краще завантажити зображення високої якості у форматі *png.

Контактна інформація . В Яндексі передбачено місце для демонстрації реальної адреси компанії, часу роботи офісу і так далі. Такі сайти викликають більше довіри, тому що відразу відпадають сумніви в їхній реальності. Слід зареєструвати ресурс у Довіднику https://sprav.yandex.ru та пройти модерацію. Google також передбачає реєстрацію в Google My Business https://www.google.com/business/ ). для підтвердження адреси використовується е-майл. Після підтвердження адреса буде демонструватися в ПС та на гугл-картах.

Реєстр доменного імені . Яндекс передбачає можливі зміни для того, щоб регістр став більш читаним. Для зміни є певна позиція у Вебмайстрі: https://webmaster.yandex.ru/site/name_case.xml .

Статті та рейтинг товару .

Рейтинг виводиться для комерційних сайтів, а також для відгуків та оглядів. Розмітивши сторінку за допомогою мікророзмітки "Product" можна значно підвищити клікабельність сніпету.

provedite prostuu

Проведіть просту оптимізацію сніпетів, і ви побачите, як клікабельність вашого сайту в ПС покращилася.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019