Як актуалізувати старий контент Способи збільшення трафіку за рахунок старих статей

Блоги мають великі агентства і на сайтах комерційних компаній. Вони використовуються і як майданчик для спілкування, і як інформування потенційних клієнтів, і як спосіб просування товарів та послуг. Напевно, серед усієї інформації, представленої в блозі, є пости-лідери, на які припадає максимальна кількість відвідувачів та переглядів. Але час іде, інформація застаріває, пост «старіє» та трафік падає. Чи можна якось його реанімувати, щоб повернути відвідуваність чи навіть збільшити її? Так, завжди можна зробити стару посаду знову актуальною.
Три способи актуалізації контенту

Ось як можна збільшити відвідуваність постів, які давно вже викладені в мережу та знайшли своїх шанувальників:
Забрати дату публікації. Такий підхід може забезпечити приріст трафіку на 5-10%. Але може й нічого не змінитись: все залежить від теми посту та актуальності інформації, викладеної в ньому.
Заміна дати на "свіжу". У будь-якій галузі бізнесу зміни безперервні. Якщо ви впевнені, що торішній пост містить важливу та досі корисну інформацію – змініть дату публікації. У відвідувачів спрацює «ефект новизни»: інформація з актуальною датою сприймається як нова і «пряма зараз», що працює. Навіть якщо ви не станете заново «піарити» статтю, то перший місяць трафік може зрости на 50-60% - в основному, за рахунок нових користувачів, які шукають інформацію по темі.
Зміна самого посту. В цьому випадку не просто змінюють дату, а працюють з інформацією. Актуалізують її, додають нові кейси, створюють нову графіку, використовують нові факти. Потім оновлену статтю знову піарять у соцмережах, поширюючи посилання. Дослідження великих західних маркетингових компаній повідомляють, що у цьому випадку може статися дворазовий приріст трафіку.
Всі ці способи спрацюють тільки в тому випадку, якщо буде використано до актуального посту – тому, що вже наводив відвідувачів. Також важливі й терміни: не варто намагатися актуалізувати контент, якщо пост молодший за 2 місяці. У цьому випадку зміна дати не допоможе статті «вирватися вперед». Зате зі старим контентом (навіть якщо йому більше року) все добре працює. Крім того, Google заохочує роботу з актуалізації старих постів, навіть якщо тексти не редагуються, а просто змінюються дати.
Як підібрати пости під оновлення?

Кожен блог має контент-план. Є й статистика, що дозволяє відстежувати, які пости мають найбільшу популярність і наводять клієнтів. Якщо ви досі не збирали таку статистику, зробіть це та здивуйтеся, наскільки популярні старі статті. Зазвичай вони приносять понад 60% щомісячних переглядів та близько 80-90% нових лідів. Звичайно, це не означає, що роботу над блогом можна зупиняти, але це означає, що настав час зробити колишній контент актуальним (як наслідок – ще більш прибутковим).
Важливо, що з актуалізації як підвищується результативність популярних постів, а й збільшується конверсія тих статей, що раніше були помічені користувачами. Підбирати контент для «реконструкції» можна відповідно до актуальних трендів у вашому бізнесі.
Якщо ви хочете отримати найкращий результат від такого оновлення, дотримуйтесь перевіреного алгоритму:
Виберіть старі пости для актуалізації з темами, які допоможуть у вирішенні завдань користувача «тут і зараз».
Зберіть нові ключі для статей.
Змініть структуру тексту та текст відповідно до зібраних ключів.
Замініть дату публікації та розмістіть оновлений контент як новий.
Запропонуйте нові пости своїм потенційним відвідувачам через розсилку чи соцмережі.
Тепер потрібно дати час пошуковим роботам, щоб вони змінили становище у видачі. Після такої актуалізації збільшується відвідуваність ресурсу, покращується конверсія посту і зростає інтерес користувача. Цифри приросту значні – від 100 до 200%. Тобто ви можете сміливо включати в контент-план роботу зі старими публікаціями та оновлювати інформацію регулярно.
Що ще можна зробити?

Не забувайте, що все наведене вище – рекомендації та цифри з успішних кейсів. Щоб зрозуміти, що працює саме у вашому випадку, проведіть експеримент. Зрештою, для зміни дат знадобиться не більше 15 хвилин, а результат може бути фантастичним!
Якщо ж ви хочете опрацювати старий популярний контент і зробити його кориснішим для користувачів зараз, підіть іншим шляхом.
По-перше, можна зробити серію публікацій на тему старої статті, розширюючи її, доповнюючи та розглядаючи питання під різними кутами.
По-друге, можна повністю переписати статтю, озброївшись актуальною інформацією та свіжими скріншотами. У цьому випадку від старої публікації залишається тільки url, який знову піариться в розсилці та соцмережах.
По-третє, можна поставити редирект зі старого посту на новий, щоб перенаправити трафік на нову сторінку.
Робота зі старими постами завжди виправдана. І не тому, що це найпростіший спосіб отримати нових відвідувачів. Але й тому, що щодня на майданчиках з'являються сотні нових постів, а інформаційна потреба користувачів не зростає. Тобто новому відвідувачеві легше запропонувати контент, який вже був затребуваний іншими, ніж змусити його прочитати нову, ще не оцінену іншими користувачами статтю.
Що ж до авторства та інших організаційних моментів під час актуалізації контенту, то кожен блог вирішує це індивідуально, відповідно до власної редакційної політики.