UTM-розмітка для Яндекса та Гугла за стандартом

11.08.2017

Як відстежити ефективність рекламної кампанії? Звичайно, використовуючи UTM-мітки. Причому вони можуть бути стандартними та легко переналаштовуватися для будь-якого нового клієнта. Базові позначення завжди будуть стандартними: у source позначається yandex і google відповідно, а в medium: срс при оплаті за кліки та cpm при оплаті за покази. Що ж до term, то ній потрібно використовувати динамічну мітку, що означає ключ. Таке позначення дозволить збирати статистику саме за ключовим словом.

Мітка campaign

Ця мітка забезпечує легкість управління безпосередньо рекламним обліковим записом, а також комфортну та швидку сегментацію даних. Ось основні правила використання UTM-campaign:

  1. Назва рекламної кампанії має цілком збігатися з міткою. Краще використовувати саме назву, оскільки це наочно.
  2. Кожен елемент у назві повинен належати певному сегменту: наприклад, вказівка регіону, назва компанії, джерело, канал.
  3. Кількість елементів у назвах кожного клієнта переважно однакове. Цим забезпечується однорідність розмітки.
  4. У структурі має бути назва агенції, щоб відрізняти «споріднений» трафік від чужого.

Також у структурі UTM-campaign можуть бути: джерело трафіку, формат оплати в налаштуваннях, категорія вибраних ключів, регіональність проведення рекламної кампанії, типи мережі та націлювання, час доби, пристрої, додаткові коментарі. Залежно від того, що потрібно конкретному клієнту, кількість міток може бути збільшена або зменшена.

Якщо здається, що такий процес надто складний, то не забувайте, що якось пророблена текстура згодом виявиться дуже зручною. Упорядкована рекламна кампанія виглядає «вагомішою» в очах замовника, і працювати з нею простіше: можна швидше знайти будь-який сегмент для вибірки та провести аналіз. Чим структурованішим виявиться обліковий запис, тим більше можна буде сказати про результативність реклами.

Мітка content

Навіть при вказівці всіх базових відомостей все одно залишаються факти, які потрібно вказувати в мітках UTM-content. Як правило, тут мають усі значні динамічні параметри, у тому числі:

  • тип пристрою;
  • регіон;
  • позиція кліка;
  • обране користувачем оголошення.

Такий аналіз допоможе зрозуміти, який контент спрацьовує краще. Динамічними мітками розмічають тексти чи банери, і це допомагає зібрати максимум статистики.

За результатами роботи з усіх міток витягуються відомості, і на підставі них вже будується графік, що дозволяє візуально оцінити результативність рекламної кампанії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019