Так, так, ми були в Одесі, або звіт про 8P!

21.07.2012
8p

14 липня Одеса була дуже гостинною - починаючи з дідуся у трамваї та вулиці Бреуса, яку названо на честь радянського льотчика-космонавта, і закінчуючи піснями під гітару в компанії одного з доповідачів 8P. А якщо серйозно, то таки так, ми раді поділитися своїми враженнями про таку важливу подію у світі українського інтернет-маркетингу, як конференція 8P, організована компанією Netpeak і зібрала цього року близько 800 осіб.

Причому слухачами конференції були як бізнес-представники, яким цікавий інтернет як новий ефективний канал просування своїх товарів та послуг, так і матері SEOшники, які не з чуток знають, що таке Пінгвін чи Панда.

Конференція складалася з 5-ти потоків:

  • потік по електронній комерції , де звучали доповіді про інтернет-магазини та перспективи розвитку бізнесу у всесвітньому павутинні;
  • SEO-потік обговорював, звичайно ж, просування сайтів , теми були присвячені просуванню сайтів у "буржунеті", нововведенням Гугла і тому, як сайтам з Пінгвіном і Пандою дружно жити;
  • потік мобільної комерції складався з тем для правильної організації системи оплати та побудови інтернет-бізнесу для користувачів мобільних пристроїв;
  • на потоці соціальних медіа ми обговорили стратегії просування соціальних мереж на прикладах всесвітньо відомих компаній;
  • паралельно з основними потоками проходили майстер-класи . Нам вдалося побувати на майстер-класі Дмитра Сатіна, про що ми розповімо трохи згодом.
8p

А тепер звітуємо про доповіді, які нам удалося послухати.

Чи так страшний Пінгвін? »розповів Костянтин Леонович, менеджер по роботі з партнерами біржі Sape.ru. Костянтин підкреслив важливість різноманітності посилань і анкорів при просуванні сайту, прив'язки до реальних адрес, і дав імейл, на який можна відправити питання, якщо сайт постраждав від нововведень пошуковика, просуваючись закупівлями в Сапі.

Довірчий інтернет-маркетинг. Чому аудиторія хоче бути учасником процесу » - Олександр Федотов, керівник відділу комплексних проектів компанії «Ашманов та партнери Україна», акцентував увагу слухачів на важливості свіжого контенту, відгуків та сприятливого дизайну, а також на невеликій кількості сторонньої реклами. Адже довіра клієнтів залежить від усього - від повноти опису компанії, наявності контактних телефонів та адреси, рекомендацій і, звичайно, розташування в топ-10 за основними пошуковими запитами, не рахуючи загальної розкрученості бренду. Також Олександр навів 2 полярні приклади побудови довіри - довіру, побудовану на бренді, та довіру, побудовану на особистості. Забавно, що кількість людей, які приймають рішення щодо відгуків знайомих, як завжди випереджає інтернет відгуки – 59% проти 45%.

Борис Ходорковський, голова Netocrat Communications у м. Одесі, описав основні чинники розвитку компанії у соціальних мережах у своїй доповіді « SMM як значущий елемент комунікаційної стратегії малого та середнього бізнесу на прикладі реальних кампаній ». Він зазначив, що це не інструмент прямого продажу, і за відсутності якісного продукту такий розвиток просто неможливий.

На майстер-класі « Фактор людини », що проводився Дмитром Сатіним та Ольгою Горенком («UsabilityLab», м. Москва), ми провели юзабіліті аудит та сліпе юзабіліті тестування для інтернет-магазину дитячих товарів з Харкова. В результаті Олексій (власник сайту) отримав список рекомендацій, виправлення яких призведе до збільшення кількості інтернет-замовлень, а статистику щодо зміни трафіку та кількості успішних замовлень домовились порівняти на наступній конференції.

« Важливість постійної аналітики та досліджень у SEO ». Про це розповів Віктор Карпенко, керівник компанії SeoProfy (м. Київ). Віктор відповів на кілька оптимізаторів, що хвилюють всіх питань, які допоможуть не залежати від нововведень і змін у роботі пошукових систем. Також досить цікавими нам здалися результати власних SEO-експериментів Віктора, спрямованих на виведення сайту з-під анти-спам фільтра Пінгвін. Взяли на замітку ;)

8p

Без паніки! Це лише «Пінгвін». Останній антиспам-алгоритм Google » - доповідь Сергія Кокшарова, експерта-аналітика в галузі пошукової оптимізації сайтів та за сумісництвом автора відомого блогу devaka.ru . Він проаналізував сайти, що постраждали від нововведень, на «живих» українських прикладах і причини їх страждань, а також методи вирішення цих несподівано нажитих проблем. Сергій наголосив на важливості в посилальній масі саме безанкорних посилань, повідомив, що зі 150 сайтів, які брали участь у його експерименті, жоден не вийшов з фільтра лише за допомогою посилань.

Сергій повеселив своїм спостереженням про те, що багато українських компаній відразу після пінгвіна змінили домени, наприклад, Slando переїхав з .com.ua на .ua :))) Також повеселив питання із зали «як ви думаєте, чи з'явиться сервіс як загнати сайт конкурента під Пінгвін», на що Devaka поділився з аудиторією інформацією про те, що в «буржунеті» вже з'явився сервіс з видалення посилань, причому ця послуга коштує дорожче за розміщення посилань - 850 доларів на тиждень.

8p

« Однокласники. Хто там є та як на цьому заробити ». Лілія Горела, керуючий партнер маркетинг-групи OS-Direct (м. Київ), відкрила секрети ведення бізнесу в соціальних мережах та особливості зареєстрованих у них користувачів. Дякую Лілії, займемося освоєнням цієї соціальної мережі, простягнемо руку до тумбочки, на якій лежать гроші.

Далі були круглі столи, розіграш призів, афтепаті з вином та цікавими бесідами з доповідачами та, звичайно, обмін візиток. Як афте-афтепаті у нас були пісні під гітару та спілкування на тему побудови бренду в гостях у одесита Ярослава Трофімова (Керівник «Inspire metamarketing», автор книги «Брендинг та ідентифікація сьогодення та майбутнього»).

8p8p

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019