Відповіді в десяточку від нашого менеджера Валерія

14.06.2013
Интервью с менеджером

Цього літа в нашій студії буде багато знаменних днів. Черговий День варення підкрався непомітно. Традицію порушувати не можна, тож іменинника довелося помучити докучливими питаннями сьогодні. Ловіть нове інтерв'ю з нашим менеджером по роботі з клієнтами Валерієм.

1. Яка у тебе освіта?

Перекладач англійської та французької мови. Просто хотілося там вчитися, це освіта для душі. Напевно, багато хлопців у юності мріють вивчити іноземну мову та поїхати жити та працювати «за бугор». Ну, загалом, і я не виняток.

2.Коли ж ти встиг переключитися на Інтернет і чому вибрав саме це професійне поле?

Сфера веб цікавила мене завжди, я займався самоосвітою, створював, хай і не найкращі, але сайти.

3. Чи не простіше було тоді відразу податись до технічного ВНЗ?

Не хотілося йти до профільних ВНЗ. З «вежею» я не дружу, і зубрити п'ять років математику зовсім не хотілося. Логіку та головні принципи роботи в Інтернеті я розумів, і цього мені було достатньо, щоб з другого курсу почати працювати в IT-компанії, там я виконував багато обов'язків, але основний напрямок діяльності був пов'язаний також з менеджментом, як і в Webakula. Тут я працюю майже два роки.

4. Ким мріяв стати у дитинстві?

Багатим. Мрія перебуває у процесі розробки.

5. Поясни простим смертним, з чого складається твій робочий день?

Здебільшого я займаюся плануванням роботи верстальників, програмістів, розробників; стежу за термінами, за тим, щоб усі були максимально завантажені. Ми намагаємось планувати все наперед. Наприклад, зараз червень, а в нас уже все розписано до кінця літа. Є й паперова робота та зустрічі з клієнтами.

6. Якими навичками та якостями повинен мати менеджер по роботі з клієнтами?

Основна якість – це уважність до клієнта в першу чергу. Необхідно вміти пояснити, що деякі побажання просто неможливо реалізувати, оскільки в Інтернеті, як і в будь-якій іншій галузі, є свої обмеження. Потрібно вміти переконувати, вміти розповісти про всіх «за» і «проти», вміти розкладати інформацію по поличках, і навіть вміти продати себе, щоб у результаті отримати якісний майданчик. Менеджер – це обличчя компанії і навіть певною мірою її фінансовий імпульс. Щодо взаємодії з колегами, то я вважаю, що колектив має дружити, без цього нічого й говорити про плідну роботу та якісну реалізацію проекту. Я вітаю різні види спільного проведення часу в студії.

7. У чому полягає основна складність твоєї роботи?

Найважча праця – це, звичайно, спілкування з клієнтами. Кожна людина унікальна по-своєму, для менеджера головне – розмовляти з клієнтом її мовою, зрозуміти її і поставити максимум запитань, щоб безпосередньо під час роботи було мінімум зауважень та коригувань. До того ж, клієнти бувають декількох типів. Наприклад, є статусні клієнти, які можуть заплатити за роботу багато, а бувають і бюджетні, але вони також розуміють, що якісна робота коштує недешево. Буває й так, що навіть статусний клієнт не хоче розлучатися зі своїми кровними, йому треба пояснити, на що підуть гроші. Але є багато приємних моментів, мені подобається працювати над цікавими, неординарними проектами. Подобається, що у моїй роботі можна нескінченно вдосконалювати себе та розвиватися.

8. У тебе є хобі? Як відпочиваєш після роботи?

Люблю відпочивати на природі, вилазки, шашлики, гонити у футбол, волейбол. Моє хобі, по суті, та сама робота: я маю свій інтернет-портал.

9. Валеро, скажи чесно, ти трудоголік?

Останнім часом я себе почуваю, хоча швидше ні, ніж так. Робота дається мені легко, приносить задоволення та почуття самоствердження – це ідеальний варіант розвитку подій.

10. За час роботи менеджером які якості встиг розвинути у собі?

Вміння працювати з запереченнями, вміння розташовувати себе і переконувати, стрессоустойчивость.

Валеро, ще раз вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо здоров'я, розвитку, успіху та багатих, але згідливих клієнтів, які готові платити великі гроші за якісну роботу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019