Кейс виробника оздоблювальних матеріалів - ROI на пошуку 392%, брендинг 115%
Дизайн інтер'єру
  • Україна
  • Жовтень 2017 - Січень 2018
КЛІЄНТ
Компанія виробник рідких шпалер. На початку 2017 року клієнт звернувся до нас за контекстною рекламою. Окрім стандартного завдання щодо збільшення продажів, необхідно було також збільшити впізнаваність бренду.
ПРОДУКТ
Декоративна штукатурка

Завдання
  • Підвищення впізнаваності бренду на ринку України.
  • Збільшення продажів. 
  • Підвищення лояльності до бренду.

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Для вирішення поставленого завдання було створено рекламні кампанії на пошуку, в контекстно-медійній мережі та ремаркетинг. Також кампанії були розділені на геотаргетинг, а групи оголошень повторювали структуру сайту. Налаштовано автоматизацію та електронну комерцію для збору та аналізу даних.
01

Налаштовані кампанії на пошук

Кампанії на пошуку були розбиті на 3 категорії – з націленням на всю країну, без Києва; з націленням виключно на Київ; з націленням на конкурентів. 
02

Географічний націлення

Таргетинг на всю Україну являв собою 150 місць, крім Києва та області. У кампанії з націленням на Київ було включено два місця розташування (Київ та відповідна область) та виключено решту регіонів України. 
 
03

Налаштовані рекламні кампанії на медійну мережу

Для підвищення впізнаваності бренду були налаштовані кампанії в контекстно-медійній мережі за різними націленнями на аудиторії, ключові слова та місця розміщення. 
 
04

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів. 
 
05

Налаштований ремаркетинг

Були налаштовані рекламні кампанії звичайного ремаркетингу в контекстно-медійній мережі та пошукового ремаркетингу.
 
06

Коригування ставок

Виходячи зі статистики Google Analytics було встановлено коригування ставок на типи пристроїв, за часом та геотаргетингом.
 
07

Налаштовано електронну комерцію

Для оцінки результатів рекламної кампанії було проведено налаштування розширеної електронної комерції.
 
Google Ads для продажу рідких шпалер

РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

Протягом усієї рекламної кампанії було внесено безліч коригувань для збільшення її рентабельності.


 
01

Брендові запити

При збільшенні впізнаваності бренду зросла кількість брендових запитів, якими почали рекламуватися конкуренти. Запустивши власну кампанію за брендовими запитами, вдалося досягти максимум замовлень за мінімальною ціною.
 
02

Змінено структуру кампаній на пошуку

Використовуючи метод А/В (альфа-бета) кампаній, були виділені найбільш ефективні ключові слова, з яких складаються поточні кампанії. Неефективні слова були відсіяні.
 
03

Коригування ставок

Отримавши статистику щодо найбільш рентабельних регіонів, пристроїв та часу, було внесено відповідні коригування. Також було внесено коригування ставок на основі демографічних даних.
 
04

Фільтрування рекламних кампаній

Окрім стандартної роботи з мінус-словами у пошуковій мережі, були проведені роботи з відсіювання малоефективних майданчиків у контекстно-медійній мережі. 
05

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами.

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів. Завдяки зібраній статистиці стало можливим налаштувати показ на кинуті кошики у кампанії ремаркетингу.
06

Коригування ставок

Протягом усієї рекламної кампанії було проведено експерименти зі стратегіями призначення ставок. Найбільшу ефективність показали коригування ставок на основі позиції, реалізовані через скрипти AdWords.
 
07

Налаштовано електронну комерцію

Для оцінки результатів рекламної кампанії було проведено налаштування розширеної електронної комерції.
 
08

Динамічний ремаркетинг

Налаштовано динамічний ремаркетинг на товари сайту. Даний тип ремаркетингу виявився більш рентабельним, ніж звичайний.
 
09

Налаштовані відеокампанії

Для підвищення впізнаваності бренду було налаштовано відеокампанії на YouTube, сайти в контекстно-медійній мережі та відеоремаркетинг. Для реклами використовувалися відео по 6 та 30 секунд, з різними стратегіями призначення ставок.
 
РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВА РЕКЛАМА
Кількість кліків
15 349
Витрата на кліки (на пошуку)
32 600,18 грн
Середня ціна кліка
3,69 грн
Кількість замовлень з реклами
125
Вартість всіх замовлень з пошуку
127 707,75 грн
Рентабельність реклами на пошуку
392%
Брендінг
Кількість показів банерів та відео
3 389 792
Витрата
21 714,87 грн
Кількість взаємодій
54 173
Середня ціна за взаємодію
0,685 грн
Вартість асоційованих конверсій
25 003,93 грн
Рентабельність брендингових кампаній
115%