Реклама сайту ресторану з доставкою їжі
Доставка їжі
  • Полтава
  • Грудень 2018 - Жовтень 2019
КЛІЄНТ — РЕСТОРАН З ПОСЛУГОЙ ДОСТАВКИ ЇЖИ
Клієнт звернувся до нас після відкриття в ресторані послуги доставки їжі. Нами було проведено аналіз сайту з наступними рекомендаціями щодо платних каналів трафіку. 
РЕКЛАМОВАНИЙ ПРОДУКТ - СУШІ, ДЕСЕРТИ, ПІЦА, ГРИЛЬ, СТЕЙКИ
ЗАВДАННЯ
  • Запуск реклами на пошуку Google та в контекстно-медійній мережі. 
  • Оптимізувати платні канали трафіку.
  • Розкрутка на Google Мій Бізнес.
Вибір рекламної стратегії

Спочатку для реклами продуктів було обрано рекламу в контекстно-медійній мережі, яка відразу показала низький коефіцієнт конверсій. Внаслідок чого були налаштовані кампанії на пошуку, а реклама в КМС вимкнена.


 

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

01

Реклама на пошуку

Для реклами на пошуку ми створили 2 кампанії під українську та російську мови.
 
02

Структура кампанії

Групи оголошень точно відображали структуру сайту, що дозволило значно простіше відстежувати ефективність та оптимізувати рекламу.
 
03

Google My Business

Створено, схвалено та пов'язано з рекламним обліковим записом Google Мій Бізнес. Це дозволило додати адреси до оголошення та отримати додатковий трафік з пошукової видачі.
 
04

Налаштована аналітика

Для аналізу ефективності рекламної кампанії було налаштовано цілі Google Analytics.
 
05

Мультимовність

Враховуючи зібрану статистику з сайту, була розроблена версія сайту для другої мови, що дозволило запустити рекламу на відповідні мови і цим підвищити коефіцієнт конверсій.

РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

01

Оптимізація пошуку

Протягом усієї рекламної кампанії проводилася ретельна фільтрація нецільових запитів. 
 
02

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів. 
03

Оптимізація Google Mу Business

В якості додаткової послуги було запропоновано оптимізацію профілю Google Бізнес. Результатом послужило відображення профілю компанії на першому рядку локальної видачі за широкими запитами, такими як "рестонан" та "бар", що призвело до значного приросту трафіку на сайт.

Постійна робота над рекламними кампаніями дозволила значно збільшити коефіцієнт конверсій і знизити витрати не зменшуючи кількості замовлень з сайту.
РЕЗУЛЬТАТ
Кількість взаємодій
25 975
Витрата пошуку
86 438,26 грн
Середня ціна кліка
3,33 грн
Кількість замовлень з реклами
685
Вартість одного звернення
126 грн
Середній чек замовлення з реклами
450 грн
Коефіцієнт конверсії лендінгу
2,38%
Дохід з реклами
308250 грн
Дивіться ще кейси