Як ми збільшили продаж металу за допомогою Adwords
Промисловість
  • Харків
  • Травень 2017 – Січень 2018
КЛІЄНТ
Металлобаза у Харкові. На початку травня 2017 року клієнт звернувся до нас за контекстною рекламою.
 
ПРОДУКТ
Труби, оцинкований лист, металопрокат, куточок металевий, двотавр.


 
Завдання
  • Збільшити кількість продажів.
  • Збільшити кількість завантажень прайсу на металопрокат.
  • Підвищити лояльність до бренду.

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Для вирішення поставленого завдання було створено рекламні кампанії на пошуку та ремаркетинг.


 
01

Налаштовані кампанії на пошук

Спочатку кампанія на пошуку була налаштована на всі категорії сайту, для повного охоплення та збору статистики.
 
02

Географічний націлення

Таргетинг рекламної кампанії було встановлено на Харків та область, для людей, які перебувають або цікавляться даним місцем розташування.
 
03

Налаштовані рекламні кампанії на медійну мережу

Крім реклами на пошуку був налаштований ремаркетинг для повернення потенційних покупців.
 
04

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був спрямованіший на зацікавлених користувачів. 
05

Провели корегування ставок

Виходячи зі статистики Google Analytics було встановлено коригування ставок на типи пристроїв і за часом.
 
06

Налаштовано зв'язок з обліковим записом Google Мій Бізнес

Для показу об'яв типу "Адреси" було налаштовано зв'язок з обліковим записом Google My Business. Крім оголошень "Адреси", також було отримано можливість додати адресу в оголошення на пошуку, що збільшило CTR.
 
Збільшення продажів за допомогою Google Ads

РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

01

Змінено структуру кампаній на пошуку

Використовуючи дані про продаж із сайту, були відключені нерентабельні групи оголошень/категорії сайту. Рентабельні ключові слова були перетворені на SKAG кампанії, для тонкого налаштування та збільшення якості за конкретними запитами.
02

Коригування ставок

Були внесені коригування ставок на основі тимчасового націлення та типів пристроїв. 
 
03

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

У Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, для того щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів.
04

Коригування ставок

Протягом усієї рекламної кампанії було проведено експерименти зі стратегіями призначення ставок. Найбільшу ефективність показує стратегія призначення ставок "Максимум конверсій".
 
Отримані результати
Кількість кліків
21 038
Витрата на кліки
40 022,60 грн
CTR
13,17%
Середня ціна кліка
1,92 грн
Замовлень із сайту
49
Завантажень прайсу
420