Кейс інтернет-магазину жіночого одягу - зростання продажів на 400%
Жіночий одяг
  • Україна
  • січень 2018 - по теперішній час
Клієнт

Інтернет-магазин жіночого одягу. У січні 2018 року клієнт звернувся до нас за послугою контекстної реклами, для збільшення продажу свого інтернет-магазину.


 
Завдання
  • Збільшити кількість замовлень із сайту
  • Підвищити показник окупності реклами.
  • Підвищити лояльність до бренду виробника.

 
АНАЛІЗ ПОТОЧНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Спочатку в роботу нам прийшла рекламна кампанія, яку клієнт налаштовував сам. Якість таких кампаній дуже низька, недостатня для отримання позитивного результату.

Помилки були досить стандартними для тих, хто вперше налаштовує контекстну рекламу.

Провівши повний аналіз було прийнято рішення повністю переробити рекламну кампанію.


ВИявлені проблеми

01

Велика кількість ключових слів на групу оголошень

Величезна кількість ключових слів на групу. Деякі групи містили по 200 ключів. Крім великої кількості ключових слів не використовувалися типи відповідності та модифікатори.
 
02

Недостатня кількість оголошень у групі

Невелика кількість рекламних оголошень в системі, тому неможливо підвищити якість окремих ключових слів. І це при тому, що в групі налічувалося до сотні ключових слів.
 
03

Гібридна кампанія

В обліковому записі була одна рекламна кампанія типу «пошукова та оптимізована контекстно-медійна мережа». Цей тип кампанії не дозволяє повною мірою проводити тонке налаштування як пошукової, так і банерної реклами.
04

Низька якість ключових слів

Через погану внутрішньосистемну якість, позиція оголошень часто була нижчою від верхнього блоку. Ціна кліку в цей час була набагато вищою за конкурентів.
05

Націлення не дозволяє гнучко налаштовувати коригування

У націленні рекламної кампанії було встановлено «Україна», що не дозволяє коригувати ставки по окремих містах та регіонах. Також не використовувалися коригування ставок за часом та типами пристроїв.
 
06

Низький показник ROAS

Повернення інвестицій з реклами до початку робіт 500% 500%
Кейс інтернет-магазину жіночого одягу - зростання продажів на 400%
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Повністю перероблено структуру облікового запису. Були налаштовані кампанії на пошук, КМС, динамічний ремаркетинг та динамічні пошукові оголошення. Змінено націлення рекламної кампанії. Налаштовано автоматизацію та електронну комерцію для збору та аналізу даних.

ХІД РОБОТИ

01

Структура кампаній на пошуку була повністю перероблена

Замість кількох сотень ключових слів на одну групу оголошень було проведено роботу зі створення менших і більш релевантних груп. Що призвело до покращення якості та зниження ціни кліку.
02

Георгафічний націлення повністю перероблено

Замість одиничного націлення «Україна» були використані всі області, обласні центри та великі міста України. У результаті ми отримали понад 150 місць. Це дозволило коригувати ставки більш гнучко. Наприклад, для міста Ізмаїл можна поставити +15%, без необхідності підвищувати ставки для всієї країни.
 
03

Налаштовані рекламні кампанії

Були задіяні нові рекламні інструменти, такі як динамічні пошукові оголошення та розумні кампанії в КМС.
 
04

Виділено сегменти аудиторій

Створено кілька сегментів аудиторій для можливості запуску рекламних кампаній на користувачів, що знаходяться на різних рівнях вирви.
 
05

Налаштований ремаркетинг

Використовуючи створені сегменти аудиторій, були створені кампанії ремаркетингу на різні категорії користувачів.
 
06

Створено динамічні пошукові оголошення

На додаток до звичайних пошукових кампаній, були використані нові інструменти залучення клієнтів з пошуку. На момент початку роботи над сайтом DSA кампанії перебували ще на стадії Бета-тестування.
 
07

Пропрацювали мінус-слова

У рекламній кампанії, крім стандартних мінус-слів, було реалізовано крос-мінусування на рівні груп оголошень.
 
08

Налаштовано автоматизацію

Протестували та впровадили працюючі стратегії управління ставками.
 
09

Налаштовано електронну комерцію

Налаштували точну передачу даних електронної торгівлі Google Analytics для аналізу ефективності рекламної кампанії.
 
РЕЗУЛЬТАТ (ДОХІД З РЕКЛАМИ)
Кількість кліків
200 000
CTR (на пошуку)
15%
Середня ціна кліка
0,99 грн
Кількість замовлень з реклами
3500
Вартість одного звернення
57 грн
Витрата рекламну кампанію
200 000 грн
Вартість всіх конверсій з реклами
5 900 000 грн
Окупність інвестицій
2 950%
Середній чек
1 700 грн