Реклама інтернет-магазину сонцезахисних окулярів
сонцезахисні окуляри
  • Україна
  • грудень 2018 - листопад 2019
Клієнт - інтернет-магазин сонцезахисних окулярів
Ще у 2018 році до нас звернувся клієнт за налаштуванням контекстної реклами для інтернет-магазину. Спочатку було запущено рекламу на пошуку, пізніше додано торгову кампанію Google Покупки.
Рекламований продукт - сонцезахисні окуляри
завдання
  • Аналіз поточних рекламних кампаній
  • Запуск нових рекламних кампаній
  • завданняОптимізація всіх рекламних каналів

Налаштування рекламної кампанії

01

Реклама на пошуку

Для реклами на пошуку ми повністю повторили структуру сайту, що дозволило тонко аналізувати та налаштовувати рекламу.
02

Торгові кампанії

Під час роботи реклами на пошуку одночасно проводилися доопрацювання на сайті клієнта під торгову рекламу, яку також запустили через місяць.
03

Налаштована аналітика

Було здійснено налаштування електронної торгівлі Google Analytics для аналізу ефективності.

Робота над кампаніями

01

Автоматичне мінусування у торгових кампаніях

Впроваджено скрипт, що дозволяє мінусувати всі пошукові запити, що не містять потрібні ключові слова. Даний скрипт дозволив залишити у брендових кампаніях виключно запити, що містять назву брендів, такі як Persol, Warby Parker, Oliver Peoples, Mykita, Moscot, Gucci, Bulgari.
02

Фільтрування рекламних кампаній

Мінус слова рекламної кампанії додавалися на рівні груп оголошень, оскільки можна було легко вимкнути показ ефективних ключових слів під час використання спільної бібліотеки/рівня кампанії.
03

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів для того, щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів.
04

Google Merchant

У процесі роботи рекламної кампанії поступово збільшувалася кількість параметрів, що передаються про товари, що дозволило розширити картку товару.
05

Рейтинг продавця Google Покупки

Налаштовано програму "Рейтинг продавця", що дозволило відображати "зірки" у картці товару.
Реклама інтернет-магазину сонцезахисних окулярів
Результат
Кількість взаємодій
53 240
Витрати на кліки
6 213,40 $
Середня ціна кліка
0,12 $
Кількість замовлень з реклами
309
Вартість одного звернення
20,1 $
Середній чек замовлення з реклами
123,8 $
Коефіцієнт конверсії лендінгу
0,54 %
Дохід з реклами
38 271,01 $
Рентабельність реклами
615.94 %