Реклама інтернет-магазину інструменту з ROI за 1000%
Інструмент та обладнання
  • Україна
  • Січень 2019 - Квітень 2019
Клієнт

Інтернет-магазин інструментів та обладнання. Клієнт звернувся до нас за рекламою свого інтернет-магазину, оскільки його колишня рекламна кампанія не давала результату.


 
Завдання
  • Збільшити кількість замовлень із сайту
  • Впровадження нових каналів продажу
  • Оптимізація всіх рекламних каналів та кампаній
АНАЛІЗ ПОТОЧНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Оскільки клієнт не працював з контекстною рекламою, і налаштовував її сам, якість налаштування виявилося вкрай низьким. У кампанії було створено сотні груп об'яв, з сотнями ключових слів у широкій відповідності без модифікаторів. Жодних додаткових рекламних кампаній не було.

ВИявлені проблеми

01

Велика кількість ключових слів на групу оголошень

Сотні ключових слів у широкій відповідності без модифікаторів. Якість трафіку була відповідною.
 
02

Недостатня кількість оголошень у групі

Одне оголошення на групу, при сотнях ключів у самій групі.
 
03

Низька якість ключових слів

Через використання вищеописаної "структури" якість була вкрай низька, тому клієнт значно переплачував за клік.
 
04

Таргетинг не дозволяв гнучко налаштовувати коригування

Тут все стандартно - в таргетингу рекламної кампанії була встановлена просто "Україна", тобто ніякого коригування ставок бути не могло.
05

Низький показник ROAS

Більше часу кампанія працювала в мінус.

Налаштування рекламних кампаній

01

Рекламні кампанії на пошуку – понад 30 кампаній та понад 300 груп сумарно

02

Динамічні кампанії на пошуку

03

Товарні кампанії.

04

Підключено електронну комерцію за Measurement Protocol, підключено колтреккінг та різні форми захоплення.

Також, оскільки частка покупок за першою взаємодією становить лише 51%, потрібно наздоганяти користувачів та нагадувати про себе. Додатково налаштовані:

01

Динамічний ремаркетинг

02

Ремаркетинг на кинуті кошики

03

Відстеження зареєстрованих користувачів через User ID

04

Налаштовані тригерні розсилки

Отримані результати
Кількість кліків
110 000
CTR (на пошуку)
13%
Середня ціна кліка
0,97 грн
Кількість замовлень з реклами
2 800
Вартість одного звернення
25 грн
Витрата рекламну кампанію
72 000 грн
Вартість всіх конверсій з реклами
2 200 000 грн.
Окупність інвестицій
2 950%
Середній чек
850 грн