Реклама для інтернет-магазину будівельних матеріалів
Будматеріали
  • Україна
  • 1 травня 2021 р. – 30 вер. 2021 р.
Клієнт
Інтернет-магазин будівельних матеріалів з асортиментом понад 10 000 найменувань.
ліент звернувся до студії для повного аналізу рекламної кампанії та її подальшого доопрацювання.
Рекламований продукт - будматеріали
Завдання
  • Аналіз поточних рекламних кампаній
  • Запуск нових рекламних кампаній
  • Оптимізація всіх рекламних каналів

Налаштування рекламної кампанії

01

Торгові кампанії

Вивчивши рекламну кампанію клієнта ми дійшли висновку, що варто запустити торгову кампанію, якої не було налаштовано раніше.
02

Реклама на пошуку

Більшість категорій працювали в мінус, тому ми залишили лише рентабельні напрямки та зробили динамічну рекламу щодо конкретних товарів.
03

Налаштована аналітика

Незважаючи на те, що в Google Analytics було налагоджено електронну торгівлю, ми налаштували розширену електронну торгівлю та відстеження пошуку по сайту. Також через проблеми на стороні сайту довелося використовувати шаблони відстеження ValueTrack замість автоматичної розмітки GCLID.
Робота над кампаніями
Автоматична мінусування у торгових кампаніях
Розроблений і застосований раніше скрипт для автоматичної мінусування торгових кампаній був застосований і на поточному проекті, показавши відмінні результати відсікання нецільового трафіку.
Фільтрування рекламних кампаній
Через використання динамічних оголошень на пошуку мінусування кампаній на пошуку проводилося набагато частіше та об'ємніше ніж зазвичай,
Google Merchant
Крім основної торгової кампанії, були також налаштовані такі програми як "Інформація про товари, розміщена безкоштовно" та  програма "Відгуки клієнтів".
Результат
Кількість взаємодій
38068
Витрата на кліки
76 764,11 грн.
Середня ціна кліка
2,02 грн.
Кількість замовлень з реклами
205
Вартість одного звернення
374,45 грн.
Середній чек замовлення з реклами
4 604,29 грн.
Коефіцієнт конверсії
0,43%
Дохід з реклами
943 880,84 грн.
Рентабельність реклами
1229,6%