Кейс льодоходів – як отримати додатково 180% замовлень за допомогою контексту
Взуття та аксесуари
  • Україна
  • Листопад 2017 - Січень 2018
КЛІЄНТ — ВИРОБНИК Льодоходів

Влітку 2017 клієнт звернувся до нас за рекламою сезонного продукту.  Проаналізувавши історію запитів, ми дали рекомендацію планувати початок рекламної кампанії з листопада з огляду на специфічність продукту та чітку сезонну залежність.


 
РЕКЛАМУЄМИЙ ПРОДУКТ - Льодоходи, льодоступи, антисколізники
Проаналізували дані за запитами та попитом.

ЗАВДАННЯ
  • Збільшити кількість продажів у сезон. 
  • Залучити нову аудиторію оптових замовників.
  • Збільшити лояльність до бренду виробника.

 

НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Для вирішення поставленого завдання ми створили рекламні кампанії на пошуку, у контекстно-медійній мережі та ремаркетинг. Кампанії розділили за геотаргетингом, а групи оголошень організували таким чином, щоб вони повторювали структуру сайту. Налаштували автоматизацію та електронну комерцію для збирання та аналізу даних.

01

Реклама на пошуку

Для реклами на пошуку ми створили 2 кампанії: українськомовну та російськомовну, з оголошеннями відповідної мови. Крім цього, були створені окремі кампанії під регіони з високою конкуренцією.
 
02

Коригування ставок на основі погодних даних

Налаштовано скрипт для коригування ставок через OpenWeatherMap API.

03

Зробили коригування ставок

Виходячи зі статистики Google Analytics було встановлено коригування ставок на типи пристроїв, за часом та геотаргетингом.
 
04

Google My Business

Створено, схвалено та пов'язано з рекламним обліковим записом Google Мій Бізнес. Це дозволило додати адреси до оголошення та отримати додатковий трафік з пошукової видачі.
 
05

Налаштована аналітика

Для аналізу ефективності рекламної кампанії були налаштовані цілі для обліку замовлень із сайту.
 
06

Геотаргетинг

У геотаргетингу рекламної кампанії використовувалися всі області, обласні центри та великі міста України. Показ проводився як користувачам, які фізично перебували в конеретному місці, так і користувачам, які їм цікавилися. Дана настройка позитивно позначилася на конверсіях сайту.

Кейс виробника льодоходів - реклама в Google Ads

РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

Протягом усієї рекламної кампанії було внесено безліч коригувань для збільшення її рентабельності.

01

Змінено структуру кампаній на пошуку

Використовуючи метод А/В (альфа-бета) кампаній, були виділені найбільш ефективні ключові слова, з яких складаються поточні кампанії. Неефективні слова були виділені окремі SKAG кампанії. При подальшому відсутності конверсій дані ключові слова видалялися.
02

Фільтрування рекламних кампаній

Мінус слова рекламної кампанії додавалися на рівні груп оголошень, оскільки можна було легко вимкнути показ ефективних ключових слів під час використання спільної бібліотеки/рівня кампанії.
 
03

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був спрямованіший на зацікавлених користувачів. 
04

Коригування ставок

Завдяки інтеграції з OpenWeatherMap API вдалося утримувати високі позиції оголошень за несприятливих погодних умов, тобто тоді, коли товар шукали найбільше.
 
05

Ремаркетинг

При досягненні максимального бюджету в пошуковій мережі, було налаштовано ремаркетинг для ще більшого збільшення кількості замовлень.
 
Результат
Кількість взаємодій
8 839
Витрата на кліки
13 819,72 грн
Середня ціна кліка
1,66 грн
Кількість замовлень з реклами
468
Вартість одного звернення
30 грн
Середній чек замовлення з реклами
150 грн
Коефіцієнт конверсії
5,22%
Дохід з реклами
70 204,12 грн
Рентабельність реклами
401%