- Україна
- Серпень 2019 - Вересень 2019
Компанія виробник фармацевтичної препаратів та обладнання. Клієнт звернувся до нас за рекламою своєї продукції. Каталог продуктів містив як медичне обладнання, так і фармацевтичну продукцію, з якою можуть виникнути труднощі при проходженні модерації Google Ads.
- Збільшити кількість замовлень із сайту
- Впровадження нових каналів продажу
Спочатку планувалося запустити рекламні кампанії на пошуку, проте цей товар був дуже обмежений політикою Google, що призвело до відхилення більшості оголошень та малої кількості показів щодо інших.
Другим за значимістю каналом залучення платного трафіку були Google Покупки. Для повноцінного управління рекламною кампанією в Google Покупках необхідний був фід даних, з максимально можливою кількістю атрибутів товарів, доступних на сайті. Розробивши ТЗ і отримавши фід даних, ми почали розробку рекламної кампанії.