Реклама сайту медичної тематики
Фармацевтика та медичне обладнання
  • Україна
  • Серпень 2019 - Вересень 2019
Про клієнта

Компанія виробник фармацевтичної препаратів та обладнання. Клієнт звернувся до нас за рекламою своєї продукції. Каталог продуктів містив як медичне обладнання, так і фармацевтичну продукцію, з якою можуть виникнути труднощі при проходженні модерації Google Ads.


 
Завдання
  • Збільшити кількість замовлень із сайту
  • Впровадження нових каналів продажу
АНАЛІЗ ТЕМАТИКИ ТА РОЗРОБКА ПЛАНУ

Спочатку планувалося запустити рекламні кампанії на пошуку, проте цей товар був дуже обмежений політикою Google, що призвело до відхилення більшості оголошень та малої кількості показів щодо інших.

Другим за значимістю каналом залучення платного трафіку були Google Покупки. Для повноцінного управління рекламною кампанією в Google Покупках необхідний був фід даних, з максимально можливою кількістю атрибутів товарів, доступних на сайті. Розробивши ТЗ і отримавши фід даних, ми почали розробку рекламної кампанії.

Налаштування рекламної кампанії

01

Розроблено та впроваджено фід для Google Merchant Center

02

Налаштовано електронну комерцію

03

30 кампаній Google Покупки під кожну категорію товарів

04

Впроваджено скрипт для зворотного мінусування за позитивними словами

Отримані результати
Кількість кліків
27 469
CTR (у товарній рекламі)
3,34%
Середня ціна кліка
0,10 $
Кількість замовлень з реклами
456
Вартість одного звернення
6$
Витрата рекламну кампанію
2782.55 $
Вартість всіх конверсій з реклами
21 195$
Окупність інвестицій
761%
Середній чек
46 $