Кейс з реклами митного брокера - 100 лідів з landing page
Перевезення та логістика
  • Харків, Київ, Дніпро
  • Серпень 2017 – Січень 2018
Клієнт
Компанія митний брокер, надає транспортні послуги, митне оформлення, митний склад, склад відповідального зберігання, а також працює як магазин безмитної торгівлі
 

Завдання
  • Збільшити кількість угод
  • Підвищити лояльність до компанії
  • Поліпшити впізнаваність бренду
План роботи

Для вирішення поставленого завдання запланували створити рекламні кампанії на пошуку, у контекстно-медійній мережі та ремаркетинг. Також кампанії заплановано поділ геотаргетингу, щоб групи оголошень повторювали структуру сайту. 

Налаштування рекламної кампанії

01

Налаштовані кампанії на пошуку

Кампанія на пошуку розподілена на окремі послуги компанії. Також рекламні кампанії були продубльовані під окремі розташування.
 
02

Коригування ставок на основі погодних даних

Для цієї рекламної кампанії використовується коригування ставок на основі позиції.
 
03

Коригування ставок

Виходячи зі статистики Google Analytics було встановлено коригування ставок на типи пристроїв, за часом та геотаргетингом.
 
04

Налаштована аналітика

Для аналізу ефективності рекламної кампанії були налаштовані цілі для обліку замовлень із сайту.
 
05

Геотаргетинг

У геотаргетингу рекламної кампанії використовувалися всі області, обласні центри та великі міста України. Показ проводився як користувачам, які фізично перебували в конеретному місці, так і користувачам, які їм цікавилися. Дана настройка позитивно позначилася на конверсіях сайту.
 

РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

Протягом усієї рекламної кампанії було внесено безліч коригувань для збільшення її рентабельності.

01

Змінено структуру кампаній на пошуку

Використовуючи метод А/В (альфа-бета) кампаній, були виділені найбільш ефективні ключові слова, з яких складаються поточні кампанії. Неефективні слова були виділені окремі SKAG кампанії. При подальшому відсутності конверсій дані ключові слова видалялися.
 
02

Фільтрування рекламних кампаній

Мінус слова рекламної кампанії додавалися на рівні груп оголошень, оскільки можна було легко вимкнути показ ефективних ключових слів під час використання спільної бібліотеки/рівня кампанії.
 
03

Виділено аудиторії відвідувачів сайту для націлення реклами

В Google Analytics були налаштовані різні аудиторії користувачів, щоб показ реклами був більш спрямований на зацікавлених користувачів. 
 
04

Коригування ставок

Завдяки інтеграції з OpenWeatherMap API вдалося утримувати високі позиції оголошень за несприятливих погодних умов, тобто тоді, коли товар шукали найбільше.
 
05

Ремаркетинг

При досягненні максимального бюджету в пошуковій мережі, було налаштовано ремаркетинг для ще більшого збільшення кількості замовлень.
 
Результат
Кількість кліків
3 404
Витрата на кліки
21 654 грн
CTR (на пошуку)
11,24%
Середня ціна кліка
5,83 грн
Кількість замовлень з реклами
98
Вартість одного звернення
216,54 грн