Реклама Facebook для салону чоловічого одягу преміум класу
Чоловічий одяг
- Львів
- 09.10.19 – по теперішній час
ЗАВДАННЯ
- Аналіз поточних рекламних кампаній.
- Запуск реклами для збору лідів та повідомлень у Messenger.
- Оптимізація реклами для зменшення вартості ліда.
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Перед стартом будь-якої рекламної кампанії, за наявності вже робочої, проводиться ретельний аналіз результатів рекламної кампанії клієнта. Виходячи з проведеного аналізу, було прийнято рішення запустити рекламу не тільки на ліди, а й на месенжер.
- Реклама для збирання лідів
Для реклами на пошуку ми створили дві кампанії для продажу готових товарів та послуг. - Індивідуальна аудиторія
Для кожної групи оголошень була створена унікальна аудиторія, що дозволило аналізувати ефективність. - Рекламні формати
Оголошення були створені у різних форматах - одне зображення, галерея та відео.
РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ
Протягом усієї рекламної кампанії було внесено безліч коригувань для збільшення її рентабельності.
- Оптимізація аудиторій
Протягом усієї рекламної кампанії проводилось постійне текстування нових аудиторій - Тестування нових оголошень
Було створено кілька десятків об'яв у різних форматах, для відбору найефективніших - Тестування розташування
Крім основного регіону, Львова також до реклами додавалися сусідні області. - Тестування типів реклами
Були запущені рекламні кампанії не лише на збирання лідів, а й на повідомлення до месенжера.
Постійна робота над рекламними кампаніями дозволила отримувати дедалі більше лідів у межах заданого бюджету.
Досягнуті результати
Кількість взаємодій
2 254
Витрата
472,81 $
Середня ціна кліка
0,05 $
Кількість лідів
182
Вартість ліда
2,59 $
Коефіцієнт конверсії
8,07%
Дивіться ще кейси