Реклама Facebook для салону чоловічого одягу преміум класу
Чоловічий одяг
  • Львів
  • 09.10.19 – по теперішній час
ЗАВДАННЯ
  • Аналіз поточних рекламних кампаній.
  • Запуск реклами для збору лідів та повідомлень у Messenger. 
  • Оптимізація реклами для зменшення вартості ліда.

 
НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Перед стартом будь-якої рекламної кампанії, за наявності вже робочої, проводиться ретельний аналіз результатів рекламної кампанії клієнта. Виходячи з проведеного аналізу, було прийнято рішення запустити рекламу не тільки на ліди, а й на месенжер.

  1. Реклама для збирання лідів
    Для реклами на пошуку ми створили дві кампанії для продажу готових товарів та послуг.
  2. Індивідуальна аудиторія
    Для кожної групи оголошень була створена унікальна аудиторія, що дозволило аналізувати ефективність.
  3. Рекламні формати
    Оголошення були створені у різних форматах - одне зображення, галерея та відео.
РОБОТА НАД КАМПАНІЯМИ

Протягом усієї рекламної кампанії було внесено безліч коригувань для збільшення її рентабельності.

  1. Оптимізація аудиторій
    Протягом усієї рекламної кампанії проводилось постійне текстування нових аудиторій
  2. Тестування нових оголошень
    Було створено кілька десятків об'яв у різних форматах, для відбору найефективніших
  3. Тестування розташування
    Крім основного регіону, Львова також до реклами додавалися сусідні області.
  4. Тестування типів реклами
    Були запущені рекламні кампанії не лише на збирання лідів, а й на повідомлення до месенжера.

Постійна робота над рекламними кампаніями дозволила отримувати дедалі більше лідів у межах заданого бюджету.


 
Досягнуті результати
Кількість взаємодій
2 254
Витрата
472,81 $
Середня ціна кліка
0,05 $
Кількість лідів
182
Вартість ліда
2,59 $
Коефіцієнт конверсії
8,07%