12 правил та ваш сайт готовий до інтернет-реклами

12.10.2012
Готовность сайта к интернет-рекламе

Створюючи рекламну кампанію, ви, природно, ведете користувачів на ваш сайт. А чи готовий цей сайт до відвідувань? Тож почнемо:

  1. Чим займається компанія?
  2. Прийшовши на ваш сайт, відвідувач повинен одразу зрозуміти, чим займається ваша компанія. Відобразіть це у дизайні сайту.

  3. Як виконати цільову дію?
  4. Чи зрозуміло на вашому сайті як зробити ту чи іншу дію? Чи зможе недосвідчений користувач зрозуміти, як замовити товар? Ця інформація має бути на видному місці.

  5. Опис товару та ціна
  6. Має бути повна інформація для кожного товару: опис, ціна та зображення, а також зазначено напрямок торгівлі: опт або роздріб.

  7. Форма замовлення товару
  8. Форма для замовлення товару має бути максимально проста. Залишіть для обов'язкового заповнення лише необхідні поля.

  9. Використовуйте дієслова дії
    • дзвоніть;
    • пишіть;
    • замовляйте;
    • купуйте та ін.

    Таким чином ви підкажете клієнту, що йому треба зробити.

  10. Оплата і доставка
  11. Ці умови особливо цікавлять відвідувача. Дайте йому таку інформацію.

  12. Знижки, розпродажі та акції
  13. Якщо ваша реклама повідомляє таку інформацію, то клікнувши по ній, відвідувачів повинен відразу побачити сторінку про знижки, розпродажі та акції. Тоді він точно зрозуміє, що потрапив туди, куди йому треба. Ця інформація дуже цікава для відвідувача. Зробіть її помітною та яскравою.

    Акции, скидки, распродажи
  14. Режим роботи
  15. Вкажіть на сайті режим роботи, щоб користувач знав, коли він може з вами зв'язатися, це дозволить уникнути розчарування та дзвінків у неурочний час.

  16. Супутні товари
  17. Відвідувач повинен легко знайти інші товари, які можуть зацікавити його, або товари-доповнення.

    Смотрите также
  18. Відгуки
  19. Зробіть сторінку для відгуків максимально зрозумілою та помітною. Побачивши реальні відгуки, відвідувач перейметься великою довірою до вашого сайту.

  20. Фото співробітників та офісу
  21. Розмістивши таку інформацію, ви даєте можливість вашим відвідувачам розглянути у вас надійного партнера, відчути, що ви – реальна компанія з професійними співробітниками та обладнаним офісом.

  22. Контакти
  23. Сторінка контактів є дуже важливою для користувача. Напишіть, намалюйте та поясніть користувачам, як вони можуть вас знайти.

Якщо ви скористалися нашими рекомендаціями, внесли необхідні редагування, тоді саме час починати рекламну кампанію в Google Adwords або Яндекс Директ. І ми впевнені, що конверсія покупців зросте щонайменше на 20%.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019