12 правил та ваш сайт готовий до інтернет-реклами

Створюючи рекламну кампанію, ви, природно, ведете користувачів на ваш сайт. А чи готовий цей сайт до відвідувань? Тож почнемо:
- Чим займається компанія?
- Як виконати цільову дію?
- Опис товару та ціна
- Форма замовлення товару
- Використовуйте дієслова дії
- дзвоніть;
- пишіть;
- замовляйте;
- купуйте та ін.
- Оплата і доставка
- Знижки, розпродажі та акції
- Режим роботи
- Супутні товари
- Відгуки
- Фото співробітників та офісу
- Контакти
Прийшовши на ваш сайт, відвідувач повинен одразу зрозуміти, чим займається ваша компанія. Відобразіть це у дизайні сайту.
Чи зрозуміло на вашому сайті як зробити ту чи іншу дію? Чи зможе недосвідчений користувач зрозуміти, як замовити товар? Ця інформація має бути на видному місці.
Має бути повна інформація для кожного товару: опис, ціна та зображення, а також зазначено напрямок торгівлі: опт або роздріб.
Форма для замовлення товару має бути максимально проста. Залишіть для обов'язкового заповнення лише необхідні поля.
Таким чином ви підкажете клієнту, що йому треба зробити.
Ці умови особливо цікавлять відвідувача. Дайте йому таку інформацію.
Якщо ваша реклама повідомляє таку інформацію, то клікнувши по ній, відвідувачів повинен відразу побачити сторінку про знижки, розпродажі та акції. Тоді він точно зрозуміє, що потрапив туди, куди йому треба. Ця інформація дуже цікава для відвідувача. Зробіть її помітною та яскравою.

Вкажіть на сайті режим роботи, щоб користувач знав, коли він може з вами зв'язатися, це дозволить уникнути розчарування та дзвінків у неурочний час.
Відвідувач повинен легко знайти інші товари, які можуть зацікавити його, або товари-доповнення.

Зробіть сторінку для відгуків максимально зрозумілою та помітною. Побачивши реальні відгуки, відвідувач перейметься великою довірою до вашого сайту.
Розмістивши таку інформацію, ви даєте можливість вашим відвідувачам розглянути у вас надійного партнера, відчути, що ви – реальна компанія з професійними співробітниками та обладнаним офісом.
Сторінка контактів є дуже важливою для користувача. Напишіть, намалюйте та поясніть користувачам, як вони можуть вас знайти.
Якщо ви скористалися нашими рекомендаціями, внесли необхідні редагування, тоді саме час починати рекламну кампанію в Google Adwords або Яндекс Директ. І ми впевнені, що конверсія покупців зросте щонайменше на 20%.