12 складових ефективної спільноти у соцмережах

21.05.2014

12 составляющих эффективного сообщества в соцсетях

Як створити унікальний паблік, який передплатники рекомендуватимуть друзям? Секрет простий – потрібен чіткий та продуманий контент-план, який не залишить байдужим жодного вступника.

Типи контенту для соціальних мереж

Висвітлити діяльність компанії цікаво та ненав'язливо можна і потрібно, використовуючи різноманітний контент.

  1. Інформаційні пости розміщуються підтримки інтересу користувачів до групи як джерела корисних відомостей. Крім традиційних текстів новин, корисних порад та рекомендацій, у фаворі будуть інфографіки, різноманітні туторіали, фільми, відгуки клієнтів про виконану роботу, добірку книг, посилання на корисні ресурси. Информационные посты
  2. Продають публікації – інформація про товар або додаткові послуги компанії, оповіщення цільової аудиторії про вигідні пропозиції, акції, знижки. Будьте обережні з частотою та змістом таких постів, намагайтеся інформувати передплатників, а не нав'язувати рекламу. Важливо пам'ятати про так званий принцип Парето: 80% корисного контенту та 20% – продавця, наприклад, після 4 публікацій з рецептами можна розмістити 1 повідомлення про знижку на кухонні комбайни.

    Продающие публикации

    Проведення ж постійних конкурсів з можливістю отримувати послуги компанії дешевше або безкоштовно для найактивніших передплатників, створення за рахунок контенту умов для зростання ріпостів та лайків може стати додатковим джерелом залучення клієнтів та нових передплатників, а також збільшити активність у групі.

  3. Розважальний контент життєво необхідний представництвам компанії у соцмережах підтримки інтересу цільової аудиторії. Збагнути можна не тільки кумедні історії, відео та картинки пов'язані зі сферою діяльності компанії, але й фотозвіти про корпоративні заходи, а також популярний вірусний контент. Развлекательный контент

Важливу роль в аналізі інтересів та відстеження активності передплатників відіграє живий діалог між представниками компанії та потенційними клієнтами, наприклад, за допомогою опитувань. Тематика в цьому випадку може бути різною від обговорення якості та порівняння характеристик пропонованих товарів до гастрономічних та музичних переваг.

Поради щодо ведення спільнот у соцмережах

  • Визначтеся з позиціонуванням бренду та цілями, яких хоче досягти компанія за допомогою соцмереж.
  • Будьте оригінальні та самобутні, яскраво та впевнено демонструйте своє «обличчя» у спільнотах, створюйте постійні рубрики, якнайчастіше використовуйте унікальний контент.
  • Не вдавайтеся в крайнощі, дотримуйтесь балансу між інформаційним, що продає та розважальним контентом.
  • Перетворіть офіційну сторінку компанії на філію служби підтримки ваших клієнтів.
  • Підтримуйте постійний контакт із аудиторією, не залишайте питання без відповідей, спілкуйтесь, реагуйте на коментарі.
  • Частота розміщення постів групи залежить від її тематики.
  • При доборі контенту враховуйте інтереси аудиторії, розміщуйте лише актуальну та корисну інформацію, не відступаючи при цьому від сфери діяльності компанії.
  • Контролюйте та ретельно перевіряйте пости, які безпосередньо стосуються компанії (новини, акції, конкурси), якщо веденням та розкручуванням групи в соціальних мережах займається спеціалізоване агентство.

Контент-план для соціальних мереж

Ми розробили робочий медіаплан із 12 типів контенту, який можна адаптувати під цілі та потреби будь-якої компанії.

Контент-план для социальных сетей

Зробимо пару зауважень по таблиці:

  • Корисні поради щодо використання продукції однозначно стануть у нагоді її власникам, а потенційних клієнтів ближче познайомлять з характеристиками товару.
  • Можна розповідати еволюцію і поліпшення показників свого товару, а можна розповісти історію і порівняти аналогічні товари підприємств з інших міст і держав.
  • Репортаж на тему наближену до сфери діяльності бренду – кейси, статистика, аналітика та зіставлення діяльності споріднених та суміжних галузей бізнесу.
  • У рубриках присвячених співробітникам слід публікувати реальні історії про їх досягнення, прагнення, особливості роботи, працебудні, і вихідні.
  • Інтерв'ю, як і співробітництво, зі знаменитістю позитивно впливає на імідж і статус компанії, як у не розкручених, так і широко відомих спільнотах.
  • Для проведення конкурсів використовуйте максимально прозору схему участі та, звичайно ж, цінні призи.

Пам'ятайте, що все вищеперелічене має відповідати ідеології бренду та сфері діяльності компанії.

Користуйтеся нашими порадами, розвивайте офіційні сторінки компанії на Facebook, Вконтакті, LinkedIn та отримуйте вдячних клієнтів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019