14 трендів інтернет-маркетингу у 2014 році

26.12.2013
14 трендов интернет-маркетинга в 2014 году

Проаналізувавши динаміку розвитку інтернет-маркетингу, команда Webakula поспішає поділитися з вами головними трендами інтернет-комерції, SEO та веб-дизайну в наступному році. Адже хто попереджений, той озброєний;)

1. Мобільний маркетинг. Планшети та смартфони роблять інтернет доступним практично в будь-якому місці. У 2013 році ми відзначили збільшення мобільного трафіку на клієнтських проектах до 20%, зважаючи на світову тенденцію зростання цього показника, можна сміливо прогнозувати стрімкий розвиток мобільного інтернету і в Україні. Який із цього можна зробити висновок? Орієнтуватись на залучення додаткової смартфонно-планшетної аудиторії.

Пристосувати онлайн бізнес під мобільні пристрої допоможуть:

  • SMS-розсилка інформації про акції та розпродажі;
  • мобільна контекстна реклама;
  • responsive дизайн (адаптивна верстка) сайту;
  • просування мобільного трафіку.

Сайт повинен адекватно відображатися на пристроях з різною роздільною здатністю екранів та бути юзерфрендлі для сенсорних гаджетів.

Мобильный маркетинг

2. SMM-маркетинг. Аудиторія соціальних мереж зростає буквально не щодня, а щогодини. Вашому бізнесу точно не завадять представництва у популярних гігантів соціалізації (ВКонтакте, Facebook, YouTube) і профільних соціальних мережах, що набирають обертів (LinkedIn, Pinterest, Instagram, foursquare).

3. Контент-маркетинг. Тексти сайту в першу чергу мають бути цікавими для відвідувачів, і лише потім – пошукових систем. Оптимізовані статті з нав'язливою пропозицією купити товар або замовити послуги поступаються місцем обґрунтованому підведенню відвідувача сайту до дії. Намагайтеся привернути увагу та завоювати довіру користувачів, грамотно розставивши акценти, наголосивши на своїх реальних перевагах. Підтверджуйте слова фактами та статистикою, а не голослівними умовляннями на кшталт «купіть тут» та «замовляйте у нас». Допоможуть у цій непростій задачі: корисна спеціалізована інформація, відео та інший медіа-контент.

4. Розвиток ресурсу. У тренді регулярне оновлення: додавання новин, акцій, розміщення товарів, а також розвиток дерева сайту – додавання нових розділів, покращення структури сайту. Не забувайте також про більш масштабний захід – редизайн сайту.

Пошукові системи високо цінують сайти, що динамічно розвиваються, а користувачі охоче довіряють ресурсам з актуальною інформацією, що постійно оновлюється, і свіжими новинами. Щоб не втратити розташування відвідувачів, давайте коректні назви та додавайте вичерпні описи товарів. Пам'ятайте – сайт має бути живим!

Непрерывная работа с сайтом

5. Поліпшення поведінкових чинників. У фаворі сайти з високою глибиною перегляду, на яких користувачі проводять якнайбільше часу ресурси з постійною аудиторією. Секрет високих поведінкових показників у грамотній перелінковці, затребуваному та різноманітному контенті, простій навігації та в сучасному дизайні.

6. Безперервна робота з сайтом – золоте правило інтернет-маркетингу 2014 року. Всі веб-тренди наступного року спрямовані на комплексну роботу з профілями бренду в мережі. Інформація про компанію має бути достовірною, актуальною, вичерпною, щоб результати пошукової видачі грали на вашу користь. Використовуйте всі можливі канали залучення трафіку, не обмежуйтесь лише SMM, SEO чи контекстною рекламою.

7. Внутрішня оптимізація сайту – головний тренд SEO у 2014 році. Іншими словами, це робота над розвитком сайту. Пошукові системи піклуються про користувачів безперервно покращуючи пошукові алгоритми. Видача стає персоналізованою, враховуються не лише територіальні, а й демографічні дані для того, щоб результати пошуку повністю відповідали очікуванням користувачів.

Яндекс вже відмовився від зворотних посилань для комерційних запитів під час ранжирування московських сайтів. Не виключено, що новий алгоритм пошукача незабаром дістанеться й України. У топ-10 зможуть потрапити лише найякісніші сайти, а саме на це й чекають користувачі від пошукових систем.

8. Зовнішня оптимізація сайту. Актуальний віяння SEO – лише природне нарощування маси посилань. Згадуємо старі добрі часи, знаходимо тематичні сайти, знайомимося з веб-майстрами та домовляємося про розміщення. Подбайте про рівномірний приріст зворотних лінків, виключіть різкі стрибки або спади. Різноманітність профілю проекту – величезний плюс. Використовуйте посилання із соцмереж, блогів, тематичних ресурсів.

9. Flat-дизайн. Про так званий плоский дизайн не дарма так багато говорено-переговорено. Ми теж не залишилися осторонь модної тенденції та присвятили їй окрему статтю . Тренд продовжує жити та множитися. Наступного року він лише закріпить свої позиції. Flat-дизайн хороший з кількох причин, він універсальний, ергономічний і легко адаптується під гаджети з будь-якою роздільною здатністю екрану.

10. Відеобекграунди. Набирає обертів використання відео не тільки в контент-маркетингу, але і як видовищний і оригінальний прийом веб-дизайну.

11. Великі шрифти продовжують свою тріумфальну ходу завдяки постійному укрупненню моніторів та різноманітності мобільно-сенсорних гаджетів.

12. Багато кольорів. Яскраві, соковиті відтінки в одному дизайн-макеті – допустима і цілком передбачувана тенденція. Виразні засоби плоского дизайну обмежені, але не менш цікаві, тут найбільше будуть виправдані експерименти з комбінуванням безлічі насичених кольорів. Компанія Apple, один із законодавців мод світу веб, вже скористалася цим трендом у дизайні своєї свіжої операційної системи iOS7. Тим не менш, за належного підходу такий прийом буде виграшно і досить незвичайно виглядати на сайту з об'ємним інтерфейсом.

Много цвета

13. Parallax Scrolling – динамічний ефект, завдяки якому об'єкти сторінки переміщуються з різною швидкістю та створюють широке поле для фантазії дизайнерів. Крім того ті ж мобільні пристрої диктують моду на односторінкові сайти з нескінченним прокручуванням і контентом, що автоматично підвантажується. Варто згадати, що ці модні новинки підходять не для всіх типів сайтів. Пам'ятайте, простота навігації та юзабіліті завжди у тренді ;)

14. Завжди є місцем незрозумілому. Найцікавіший тренд цього року – по-справжньому оригінальний дизайн. Не забувайте про креатив, не стримуйте своїх творчих поривів, зробіть так, щоб ваш сайт був не тільки зручним, але й виділявся з натовпу конкурентів.

Як ви могли помітити, всі перераховані тренди взаємопов'язані, тому ми рекомендуємо працювати відразу над кількома з них у комплексі. Пам'ятайте, що головним модним диктатором усіх часів та сайтів був і буде користувач, тому в першу чергу ваш онлайн бізнес повинен орієнтуватися на його смаки, бажання та уподобання. Ми бачимо 2014 веб саме таким і впевнені, що впровадження нових трендів інтернет-маркетингу піде вам тільки на користь. Будьте модними та успішними в новому році :)

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019