3 поради щодо конвертації заявок на сайті на замовлення

11.12.2013
3 совета по конвертации заявок на сайте в заказы

Сайт є, пристойний дизайн, відвідуваність хороша, а замовлень не було і немає. А чому? Тому що не варто забувати про сервіс. Ми обіцяли і тримаємо слово, ловіть статтю про майстерність, працю та завзятість в обробці заявок з вашого сайту.

1. Майстерність

Здавалося б, немає нічого простішого, ніж обробка заявок, найскладніше – отримати їх. Правильно, але тут як завжди криється каверза, інакше ми не присвячували б цьому питанню окремий пост ;). У попередній статті ми вже говорили про те, що після прийому заявок їх можна і потрібно обробляти одним з двох способів (e-mail маркетинг і телемаркетинг). Поговоримо про них докладніше.

  1. Call-маркетинг дозволяє зв'язатися з потенційним покупцем за допомогою телефону.
  2. E-mail маркетинг спрямований на інформування користувача про товар чи послугу через електронні листи.

У кожній справі є свої тонкощі та секрети, навіть талановитій людині необхідно постійно відточувати свої навички, щоб перетворитися на уславленого майстра. Обробка заявок – ремесло, а перетворення їх у замовлення – справжнє мистецтво. Головний секрет – це швидкість реакції на заявку, необхідно якнайшвидше реагувати на зацікавленого користувача. Помнете, що для кожного способу обробки заявки є своя специфіка.

Call-маркетинг

Телемаркетинг орієнтований на емоційні, спонтанні покупки, на живе спілкування, на товари, які можна купити зараз. Схилити клієнта до покупки можна після першого дзвінка, але тепер ви також можете постійно бути з ним на зв'язку. Не обмежуйтесь одним дзвінком, періодично, ненав'язливо інформуючи клієнта про акції та знижки, зробіть його своїм постійним покупцем.

E-mail маркетинг більше підходить для продажу послуг та дорогих товарів, для придбання яких потрібен час для роздумів та порівняння пропозицій від інших компаній. Потенційний покупець може стати вашим клієнтом, якщо ви грамотно, цікаво та дозовано розповісте йому про вигоди та переваги вашої продукції за допомогою електронних листів.

2. Праця

Заявки можуть надходити не тільки через спеціальні форми зворотного зв'язку, але й за вказаними на сайті контактними даними, не ігноруйте їх, інакше користувачі замкнуться в собі і ніколи не стануть вашими клієнтами :).

Постарайтеся перевірити:

  • справність роботи спеціальної форми для оформлення заявки;
  • швидкість і якість реакції ваших менеджерів на дзвінки та електронні листи, що надійшли.

Зателефонуйте з незнайомого номера, заповніть форму зворотного зв'язку та чекайте відповіді, так ви зможете скласти виразну картину якості роботи ваших співробітників.

Случается, что работа проходит... мимо :)

Приклад аудиту служб сайту з нашої практики : при відвідуваності ресурсу 50-80 осіб на день не надходило жодного замовлення. Розгадка банальна і проста: жоден із зазначених контактних номерів не відповідає на дзвінки, не кажучи вже про листи на електронну скриньку та спеціальні форми.

Порада від компанії Webakula: включіть у моніторинг конкурентів не лише порівняння цін, якості продукції та юзабіліті сайту, а й перевірку сервісу. Повірте, ви знайдете почерпнути для свого бізнесу.

3. Завзятість

У нашій професійній діяльності ми часто зустрічалися з парадоксальним явищем. Власник сайту ретельно ставиться до дизайну, функціональності, контенту, позицій та реклами свого ресурсу, а «слона» при цьому не помічає. Про сервіс, як не дивно згадують в останню чергу, а тим часом в онлайн-бізнесі він має свою, особливу специфіку.

Сервіс – найважливіший компонент успіху, без нього привабливий дизайн та високі позиції ранжирування сайту будуть марними. Погодьтеся, у них немає сенсу, якщо відвідувач тиждень чекає на дзвінок від менеджера. За цей час він уже двісті разів передумає купувати вашу чудо-продукцію.

Заявка – це ще замовлення. Ваш майбутній клієнт поки не вибрав конкретний товар чи послугу, цілком можливо, що він до того ж не готовий сплатити покупку сьогодні ж (так найчастіше відбувається у випадку з інтернет-покупцями). Ваше завдання – «брати його тепленьким», а потім «ловити на живця». Як і в офлайні, покупці цінують якісний сервіс та лояльність. Швидка обробка заявок – один із критеріїв їх оцінки, чим швидше реакція ваших менеджерів на заповнену форму зворотного зв'язку, тим вища довіра клієнтів. Будьте перфекціоністом у створенні та розвитку свого бізнесу онлайн, не забувайте про важливі деталі, такі як відмінний сервіс та підбір грамотного персоналу для обслуговування вашого сайту.

Дотримуйтесь наших порад, черпайте натхнення у лідерів ринку і незабаром ваші товари та послуги стануть затребуваними, а бізнес – успішним.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019