5 порад для ефективного web-дизайну

21.10.2015

5 порад

Не завжди результат виправдовує очікування. Здається, що гра з квітами у веб-дизайні зробить сайт яскравим, яскравим та «чіпляючим». В результаті бачачи результат, засмучується клієнт, а з ним і ви. Хотілося б поділитись деякими простими порадами на цю тему.

Порада перша: вивчайте колірні групи

Колір групи

Теплі кольори: жовтий, оранжевий, червоний. З них:

  • Жовтий – колір дитячої наївності, енергії та насолоди.
  • Помаранчевий – колір застереження, радості та щастя.
  • Червоний – пристрасть, збудження, кохання, сила.

Перегляньте свої роботи та зверніть увагу, які кольори ви використовуєте у розробці сайту, у розробці логотипу або в рекламній кампанії. З чим у вас асоціюються ті чи інші відтінки.

Наприклад, для дизайну логотипу флориста гармонійно поєднуються відтінки жовтого та червоного. Відчуйте відчуття, коли уявляєте жовту гумову качечку. А що ви скажете про пробуджуючий аромат апельсина, що чиститься?

Холодні кольори: фіолетовий, зелений, синій. З них:

  • Фіолетовий – розкіш, духовність та міць.
  • Зелений – природа, свіжість та еко-рухи.
  • Синій – відданість, стабільність, спокій.

Синій колір налаштує спокій, стан відпочинку. Зелений відмінно підійде компаніям, які пов'язані із охороною навколишнього середовища. Фіолетовий підійде розкішному готелю, ресторану. Цей колір здатний привабити тих, хто шукає послуги преміум-класу.

Нейтральні кольори: бежевий, коричневий, білий, чорний. З них:

  • Бежевий – умиротворення, традиційність, комфорт.
  • Коричневий – приземленість, користь, природа.
  • Чорний – добробут, вишуканість, елегантність.
  • Білий колір – чистота, свіжість, невинність.

З цими квітами все складніше і в той же час простіше. Спершу вони можуть здатися нудними, але це помилка. Для бізнесу, де продукт – центр уваги, ця палітра кольорів підійде ідеально. Елементи дизайну на тлі нейтральних кольорів виглядатимуть ефектно та виражено.

Деталі, що мають витончений силует, будуть ефектно виглядати на чорному тлі. Ось чому чорний колір часто використовують у дизайні сайтів для ювелірних виробів. Для IT-компаній вдалим тлом буде сірий. Він вигідно підкреслить пристрій або програму.

Але слід пам'ятати, що кожен колір може мати негативні асоціації. Отже, не слід розраховувати на однаковий ефект для всіх користувачів.

Порада друга: правильно комбінуйте кольори

Комбінуйте кольори

Ця тема також досить велика. Але є кілька рекомендацій, якими хотілося б поділитися:

  • Кольори однієї групи поєднують в аналогічні колірні схеми. При цьому вони варіюються між квітами та їх поєднаннями. Холодні зазвичай поєднують з холодними, теплі з теплими тощо. З одного боку, це виглядає добре, тому що кольори не конкурують між собою. Але буває, що поєднання виходять надто яскравими або, навпаки, блідими.
  • Поєднуючи кольори з різних груп кольорів, отримують контрастну колірну схему. Ефект, отриманий від таких поєднань, може бути як драматичне і сильне, так і ріжуче око.
  • З'єднуючи різні відтінки однієї групи кольорів, отримують монохромну колірну схему. Таке поєднання кольорів використовують для створення гармонійнішої колірної схеми. Таке поєднання не відволікає від головної ідеї дизайну.

Порада третя: любите вільний простір

Вільний простір

Якщо елементи дизайну використані гармонійно, то вільний простір, що залишився, зіграє лише на користь. Воно зробить сайт зрозумілішим та акцентує увагу відвідувача на тих елементах, які потрібно, не розсіюючи увагу на зайві деталі.

Порада четверта: Чим простіше, тим краще

Простіше-краще

Якщо згадати перші сайти, то чим більш напханими вони були, тим вважалося краще. Вони рясніли анімованими мерехтливими елементами, незвичайними курсорами та іншими «мигалками». Мода на строкаті сайти пройшла, тому що, заходячи, людина просто губилася куди йти далі і в результаті залишала ресурс.

Робіть сайти простіше і тоді ваш відвідувач з легкістю зорієнтуються куди йти і як вийти назад, на якій сторінці він не був. Також варто враховувати, що стрімко росте мобільний трафік, відповідно ресурс не повинен бути перевантажений зайвими елементами, для кращого його завантаження на мобільних гаджетах.

Порада п'ята: у вас є максимум 8 секунд

8 секунд

Інтернет заповнений всілякою інформацією. З цієї причини людина почала витрачати ще менше часу на перегляд ресурсу – максимум 8 секунд. Саме ця кількість часу вам дається на те, щоб зосередити увагу користувача. Створіть ресурс, який працюватиме швидко на всіх платформах, «чіплятиме» і даватиме чітку, зрозумілу інформацію. І тоді ваші відвідувачі, не напружуючись, переглянуть весь ресурс.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019