5 типових помилок лендінгу

02.11.2015

Типові помилки лендінгів

Створення лендингів – швидкозбірних, односторінкових сайтів – зараз дуже поширене. Їх не робить лише лінивий, та й те, не факт. Але успіх естетично привабливого лендінга сходить нанівець, коли проводиться підрахунок конверсії. В інтернеті безліч подібних творів з одними і тими помилками. Найпоширеніші їх і розглянемо.

1. Недоопрацьована структура сторінки

Роль посадкової сторінки проста: зробити відвідувача вашим клієнтом. Лендінг має на увазі збір даних по мінімуму - електронну адресу і деякі дані. І все! На деяких же сайтах вибудовується справжній медіа-центр з картинками, відеороликами, посиланнями тощо. Бачачи таку картину, людина не розуміє, що їй потрібно робити насамперед, на яку кнопку натискати.

Наша порада: суть пропозиції та call to action мають бути на першому екрані. Людина ні перегортати всі екрани, щоб визначити заповіту кнопку.

2. Неякісна графіка

Неякісна графіка

Як правило, зустрічаються дві проблеми: незрозумілі картинки, вирвані з фотостоку та великовагові картинки. Що стосується незрозумілих – тут маються на увазі зображення на весь перший екран, які абсолютно не належать до того, що пропонує сайт. Повірте, користувачів вже давно не радують просто красиві зображення з кимось, що робить незрозуміло що. Картинка має як мінімум асоціюватись з тим, що ви хочете запропонувати клієнту.

З картинками-важковаговиками начебто все зрозуміло. Чим важче зображення, тим повільніше вантажиться сторінка і менше шансів, що людина дочекається кінця завантаження.

Наша порада: По-перше, картинка повинна відображати суть вашої пропозиції, а якщо у вас немає відповідної – замовте ілюстрації. По-друге, не забувайте про оптимізацію. Багато користувачів будуть переглядати ваш сайт з мобільних гаджетів і вже повірте, вони не чекатимуть навіть хвилину до кінця завантаження.

3. Стиль спілкування

Щоб достукатися до користувача, з ним необхідно спілкуватися однією мовою. Якщо ваша аудиторія – молодь, можна відразу переходити на «ти», спілкуватися вільно і не морочитися. Якщо ваша аудиторія – люди у віці, то й спілкування має бути відповідним: тільки на «ви» та шанобливо, не дозволяючи собі різних вільностей.

Наша порада: якщо віковий діапазон аудиторії ще не зрозумілий, звертайтеся на «ви» – не помилитеся. Тим самим виявите повагу, незалежно від їхнього віку.

4. Складні форми реєстрації

fma7y

Чим простіше форма для реєстрації, тим краще для користувача і для вас, відповідно. В ідеалі достатньо одного поля для електронної пошти користувача.

Наша порада: що простіше, то краще. Якщо ж форма має на увазі багато питань – розбийте її на кілька кроків.

5. Нічого не несе у собі заклик до дії

Безглуздий заклик до дії

Головні елемент лендингу - заповітна кнопка "замовити" або "купити" (ну чи щось інше, що ви хочете запропонувати користувачеві). Він уже проскролив усі сторінки, прочитав та оцінив усю користь пропозиції. Залишилося лише ненав'язливо вказати йому кнопку виклику до дії. Як не дивно, це виходить не у всіх. Чому? Так тому що немає чітко позначеної кнопки call to action . На очі лише трапляються дурні фрази на кшталт «Хочете розпочати реєстрацію?» або «Почніть сьогодні». Загалом, що робити людині незрозуміло.

Порада: на кнопці призову завжди має бути дієслово («замовити», «підписатися», «купити»). Можна доповнити прикметником або прислівником, на кшталт "завантажте безкоштовно", "замовте зараз" і т.д.

І ще кілька порад для гарного лендінгу

Структура сторінки . Спробуйте втиснути пару пропозицій суть того, що збираєтеся зробити: продати щось, зробити реєстрацію, взяти адресу електронки. Чітко та коротко опишіть переваги свого продукту.

Напишіть текст . Зробіть його максимально корисним. Менше епітетів, більше конкретики.

Переконайтеся в наявності виклику до дії . А також у тому, що він зрозумілий і містить дієслово.

Поєднайте текст та структуру. Це можна зробити текстом чи схематично.

Не розраховуйте лише на свій смак. Дайте подивитися на чернетку іншим людям. Нехай оцінять, наскільки він зрозумілий, які асоціації та бажання викликає. Чи хочеться зареєструватися чи залишити пошту на такій сторінці?

Почніть із мобільної версії. Якщо ви отримаєте вдалу мобільну версію лендінгу, зробити її десктопною буде нескладно. Навпаки (з повної версії в мобільну) – найчастіше складніше.

Правильна ілюстрація. Не захоплюйтеся фотостоками. Краще найняти ілюстратора або обійтися скріншотами.

Якщо після call to action є форма – зробіть її якнайкоротшою. Достатньо 1-2 полів. І не забудьте про авторизацію через соціальні мережі.

Адаптивна верстка. Перевірте працездатність лендингу на різних пристроях з різними ОС.

Встановіть чат підтримки. Він здатний підвищувати конверсію та робити сторінку коротшою. Користувач може сам написати у разі виникнення запитань.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019