7 гріхів веб-дизайнера

25.06.2013
7 грехов веб-дизайнера

Хто з нас не робить помилок? Грішні всі, дизайнери – не виняток. Ми не кидаємо перший камінь у город невігластва, там і так повно бур'янів, а лише виділяємо кілька найпоширеніших помилок веб-дизайнерів. Дивишся, когось ці зауваження і наставлять на правдивий шлях.

1. Дайте мені таблеток від жадібності, та більше!

Думка про те, що використання величезної кількості кольорів та різноманітність шрифтів нібито надає сайту шику, все ще корениться в умах епігонів веб-дизайну. Насправді і двох-трьох кольорів у тандемі з такою самою кількістю шрифтів буде достатньо розробки якісного продукту.

2. Дизайнери-інтроверти

Користувачі – люди самодостатні та не хочуть, щоб їм нав'язували реєстрацію або за замовчуванням відкривали посилання у новому вікні браузера. Найбільше користувачів засмучує, коли розробкою дизайну сайту займалася людина замкнена, зосереджена на своєму внутрішньому світі та власних уподобаннях, нездатна встановити контакт з навколишньою дійсністю. Такі індивіди зазвичай не помічають, що дозвіл монітора у простих смертних може бути не 1920х1080, а 1024х768, що люди навколо можуть користуватися браузером Safari і навіть Internet Explorer, не кажучи вже про різноманітність мобільних пристроїв.

3. Рекламна пауза

Невиправдане використання агресивної анімації та спливаючих вікон неминуче викликають у користувачів свербіж та нежить. Алергію на рекламні оголошення, з якими це асоціюється, вилікувати неможливо. То навіщо провокувати загострення хронічного захворювання?

4. Архаїчні бонуси

Неймовірно, але факт: любителі вінтажу досі дбайливо здувають віковий пил з рядків, що біжать, миготливого шрифту, кислотних кольорів і фонової музики для сайту, а потім з трепетом переносять всю цю «красу» на веб-сторінки. Оригінальними і модними такі трюки вважалися в лихі дев'яності, але настав час змиритися з тим, що час цих «динозаврів» безповоротно канув у Лету.

Ошибки веб-дизайнера

5. Моветон

Правила етикету, вони і в Африці – правила етикету, не варто про них забувати, інакше в якійсь із екзотичних країн Чорного континенту вас можуть з'їсти за недотримання неписаних законів. У будь-якій сфері діяльності, в дизайні є свої канони. Сліпо слідувати їм необов'язково, але й забувати про них не варто. Наприклад, настійно не рекомендується підкреслювати текст, якщо він не є посиланням. Подібно до чавкання за столом - невміле змішування рубаного шрифту і шрифту з засічками (sans і serif). У струнких рядах інтервалів не повинно бути розброду і хитань, коли один відступ у 10 пікселів, а інший – у 40. кадрів та сіток). Пам'ятайте також, що слідувати одному стилю в дизайні – це не прояв кризи жанру, а скоріше ознака солідності та послідовності.

6. Клієнт? Ні не чув.

Немає повісті сумніше на світі, ніж непорозуміння між дизайнером та замовником. Клієнт завжди правий (як би побито не звучала ця фраза), його треба пестити і плекати, чути і слухати. Розробники та дизайнери повинні легко втиратися в довіру до замовника, ставити йому мільйон уточнюючих та навідних питань, а часом навіть мати екстрасенсорні здібності, щоб вивідати у клієнта всі його побажання та забаганки і тільки тоді можна розраховувати на манну небесну у вигляді вдалого проекту.

Ошибки веб-дизайнеров

7. Невиправдані амбіції

Не можна жертвувати юзабіліті на користь зовнішньої привабливості, наприклад, можна запросто переборщити з потужними візуальними ефектами і складною навігацією, забувши при цьому про більш важливі для відвідувачів сайту елементи: зручний пошук і зрозумілі форми введення даних. Сюди ж можна віднести і гонитву за flash-елементами, їх використання має бути суворо аргументовано гострою необхідністю, а не швидкоплинним примхою замовника.

Перераховувати помилки можна нескінченно довго, вони бувають великими і маленькими, грубими чи пробачливими, бувають і такими, завдяки яким можна вже зараз морально готуватися до ув'язнення в дев'ятому колі Ада. Головне не забувати про одну дуже важливу заповідь – любов до ближнього, точніше до користувачів. Орієнтація на потреби відвідувачів ресурсу миттєво зніме з очей шори, підвищить апетит до неординарних ідей і дасть просвітлення у розумінні чіткої ідеї майбутнього сайту.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019