Альтернативні джерела трафіку

27.03.2011

alternativnye-istochniki-trafika Одне з основних завдань пошукової оптимізації – залучення на сайт відвідувачів. Як такі відвідувачі приходять на ресурс з пошукових систем і для забезпечення їх найбільшої кількості, оптимізатор має підняти сайт у ТОП-10 за певними ключовими словами. Тим не менш, це завдання іноді стає важкоздійсненним і, принаймні, вирішується в довгостроковому періоді. Все залежить від самого сайту, його віку, структури, ключових запитів тощо.

Сьогодні все частіше вебмайстри говорять про те, що монополія пошукових систем у процесі залучення відвідувачів – це не є добре. Постійні зміни в правилах гри оптимізації, які, між іншим, ніхто не озвучував, закриті алгоритми ранжирування та банальні навіювання типу: " Робіть ваші сайти цікавими для людей ", - все це спонукає нас до незалежності від пошукових систем.

Не Гуглом єдиним.


Незважаючи на те, що пошукові системи є основними генераторами трафіку, є альтернативні засоби залучення на сайт відвідувачів. Насамперед – це найрізноманітніші соціальні мережі: Facebook , Twitter , ВКонтакте , Однокласники та ін. Не можна скидати з рахунків та сервіси закладок – там, як і раніше, є активна аудиторія, яка здійснює переходи. Має сенс шукати відвідувачів на тематичних форумах, порталах та навіть блогах. Відмінний спосіб - розміщення цікавого відео на YouTube. Допоможуть знайти відвідувачів сервіси Запитань та Відповідей.

Звичайно, якість сайту та представленої там інформації обов'язково має відповідати очікуванням. Більше того, контент ресурсу має бути максимально креативним, цікавим та корисним. У Західному сегменті інтернету є дуже відвідувані сайти, популярність яких не залежить від пошукових систем . Крім іншого, альтернативне просування можна застосовувати паралельно з традиційним і тим самим збільшити свій потенціал і рівень відвідуваності.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019