Анімалістика у графічному дизайні

06.11.2012
Анималистика в графическом дизайне

Логотип – один із найважливіших атрибутів компанії. У 70% випадків компанію дізнаються саме щодо нього. Логотип відображає погляди та устремління компанії, він розробляється для миттєвого впізнавання компанії.

Зображення тварин на логотипах особливо допомагає висловити бажаний зміст, який передасть інформацію аудиторії. Він допомагає будь-кому зрозуміти прихований зміст. Кожен логотип має символічне значення, яке зрозуміє кожен. Завдання логотипу - бути простим і таким, що запам'ятовується, тому іноді досить показати лише частину або силует тварини.

Всесвітній фонд захисту дикої природи

Логотипи із зображенням тварин нерідко мають організації, що займаються захистом тварин. Найвідомішим прикладом є логотип Світового фонду захисту дикої природи, де зображено велику панду, занесену до Червоної книги.

Panda

Swarovski

Логотип фірми Swarovski відбиває характер діяльності компанії: на поверхні – розкіш та грація, а всередині ховається безперервна праця величезної команди фахівців, які чаклують над створенням прекрасного.

swarovski

Lacoste

Знайдеться небагато людей, які б не впізнали кумедного крокодила на емблемі Lacoste. Але спочатку ця емблема була лише на лейблах автора – самого тенісиста Рене Лакоста, т.к. він мав прізвисько "крокодил" на корті. Незабаром логотип із зображенням крокодила став відомим брендом у всьому світі.

lacoste

Peugeot

На логотипі відомого виробника авто зображено лев – цар звірів, який передає владу та могутність. Логотип Peugeot символізує динаміку, надійність та силу.

peugeot

Winston

На логотипі відомої марки сигарет зображено орел. Орел – символ Америки, тому логотип означає, що американська марка і символізує патріотизм і високу якість.

winston

Puma

Puma - третя компанія у світі з виробництва спортивного одягу, взуття та інвентарю має бренд, відомий у всьому світі. Її логотип – силует звіра у стрибку – несе потужний заряд, символізує силу, швидкість та перемогу. Ефективність логотипу безперечна.

puma

Twitter

Мало кому відомо, що пташка, яка є логотипом Twitter, має ім'я – Ларрі. І це не випадково, пташку назвали на честь відомого баскетболіста Ларрі Берда, який викликав захоплення в одного із засновників соціальної мережі. Ім'я та прізвище відомого баскетболіста перекладається як «Пташка Ларрі», так і з'явився логотип Twitter.

twitter

Play Boy

Творцем цього логотипу є дизайнер та художник Артур Поль. Якось намалювавши забавного кролика для журналу Play Boy, Артур став арт-директором великої компанії. За словами дизайнера, кролик уособлює зухвалість та грайливість, а метелик надає йому витонченості.

Як пізніше зізнався Артур Поль, якби він знав, що логотип стане настільки відомим, він доклав би набагато більше зусиль. На створення цього милого кролика витратив трохи більше півгодини.

playboy

Dove

На логотипі компанії – лідера з виробництва мила та інших косметичних засобів, зображений голуб, що летить. «Dove» у перекладі позначає голуб і символізує собою голуба світу. Так як спочатку продукція компанії призначалася солдатам, які постраждали в бою. В даний час кольори та вид логотипу можуть змінюватися.

dove

Firefox

Логотип для відомого браузера створив графік Джон Хікс, який страждав на дальтонізм. Не багато хто знає, що Firefox перекладається як червона панда, а не лисиця. Спочатку логотип виглядав як морда панди, але учасники Mozzila вирішили увічнити в логотипі земну кулю, а образ звірка зробити більше схожим на лисицю, т.к. не всі знають червону панду. Так і з'явився знаменитий логотип.

firefox

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019