Боротьба з переоптимізацією
Пошукові системи планомірно та жорстко продовжують боротися із зайвою оптимізацією сайтів . Як і в будь-якій сфері людської діяльності, на жаль, і в SEO є яскраві приклади "перегинів" на шляху до заповітного ТОП-10. На даному етапі протистояння оптимізаторів і пошукових систем зробив свій хід Яндекс . Буквально днями має бути запущено новий пошуковий алгоритм, завдання якого прибрати з індексу переоптимізовані сторінки найрізноманітніших Інтернет-ресурсів.
Насамперед, це стосується надмірної кількості ключових слів , що використовуються на одній окремо взятій сторінці. Власне, щодо "білі" СЕОшники вже давно не балуються з цим параметром, але як кажуть - у справі буде поставлено жирну крапку.
Другим фактором зниження позицій сторінок, наявність якого буде виявлено, стане занадто великий розмір контенту на сторінці . Розробники алгоритму вважають, що середній користувач Інтернету не посилює більше 2000 символів і закриває сторінку. Таким чином, текстові «простирадла» на 100500 знаків нещадно викидатимуть із ТОП-10.
У зв'язку з цим, можна запропонувати пару рекомендацій щодо оптимізації текстів на сторінках, що просуваються:
- Розмір тексту має перевищувати 4000-5000 символів.
- Концентрація ключових слів не повинна перевищувати 5%.
- Розмітка контенту має бути максимально різноманітною: багаторівневі заголовки (h1-h6), таблиці у html-форматі, списки та перерахування, цитати, обов'язково зображення та бажано відео-ролики.
Дотримуючись таких параметрів, оптимізована стаття максимально наблизиться до рівня " текст для людей ", а значить буде мінімізовано ризик потрапити під фільтр. Крім того, надолужити додаткову внутрішню оптимізацію тексту можна за рахунок збільшення внутрішніх тематичних сторінок сайту, які будуть посилатися на основну статтю, що просувається.