Боротьба з переоптимізацією

18.09.2011

Борьба с переоптимизацией Пошукові системи планомірно та жорстко продовжують боротися із зайвою оптимізацією сайтів . Як і в будь-якій сфері людської діяльності, на жаль, і в SEO є яскраві приклади "перегинів" на шляху до заповітного ТОП-10. На даному етапі протистояння оптимізаторів і пошукових систем зробив свій хід Яндекс . Буквально днями має бути запущено новий пошуковий алгоритм, завдання якого прибрати з індексу переоптимізовані сторінки найрізноманітніших Інтернет-ресурсів.

Насамперед, це стосується надмірної кількості ключових слів , що використовуються на одній окремо взятій сторінці. Власне, щодо "білі" СЕОшники вже давно не балуються з цим параметром, але як кажуть - у справі буде поставлено жирну крапку.

Другим фактором зниження позицій сторінок, наявність якого буде виявлено, стане занадто великий розмір контенту на сторінці . Розробники алгоритму вважають, що середній користувач Інтернету не посилює більше 2000 символів і закриває сторінку. Таким чином, текстові «простирадла» на 100500 знаків нещадно викидатимуть із ТОП-10.

У зв'язку з цим, можна запропонувати пару рекомендацій щодо оптимізації текстів на сторінках, що просуваються:

  • Розмір тексту має перевищувати 4000-5000 символів.
  • Концентрація ключових слів не повинна перевищувати 5%.
  • Розмітка контенту має бути максимально різноманітною: багаторівневі заголовки (h1-h6), таблиці у html-форматі, списки та перерахування, цитати, обов'язково зображення та бажано відео-ролики.

Дотримуючись таких параметрів, оптимізована стаття максимально наблизиться до рівня " текст для людей ", а значить буде мінімізовано ризик потрапити під фільтр. Крім того, надолужити додаткову внутрішню оптимізацію тексту можна за рахунок збільшення внутрішніх тематичних сторінок сайту, які будуть посилатися на основну статтю, що просувається.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019