Це в SEO не працює.
15.05.2011
Розкрутка сайту вимагає певного набору дій та відбувається практично за вивіреним планом. Однак тільки досвід та відстеження сучасних тенденцій у світі SEO дозволяють виробити тактику та стратегію для успішної розкрутки сайту .
Сьогодні ми розглянемо кілька суперечливих думок щодо методів і способів при розкручуванні сайту . Власне, вони, можливо, колись і працювали, але тепер грамотні оптимізатори не використовують і не дотримуються даних схем просування.
- Висока щільність ключових слів – не допомагає, інколи ж навіть «заганяє» сайт під фільтри пошукових систем. Використання ключових слів на кожній сторінці сайту має бути оптимальним з точки зору смислового навантаження. Зазвичай не слід перевищувати щільність вище 5%.
- Вважалося, що PR сторінки та домену загалом – запорука високого ранжування в Google. Тепер ми знаємо, що цей фактор має мінімальний вплив.
- Метатег для ключових слів (keywords) не впливає на влучення в ТОП. Однак не варто його ігнорувати та залишати його незаповненим.
- Використовуючи nofollow для посилань на сторінках своїх сайтів, не забувайте, що вони все одно відтягують на себе вага, що передається. Краще зовсім відмовитись від посилань, які не підлягають індексації.
- Валідація html-коду здебільшого не впливає на ранжування, проте, за інших рівних, сайт з валідним кодом отримає перевагу.
- Варто мати на увазі, що посилання сумнівної якості не тільки не враховуються пошуковими системами, але водночас і не завдають великої шкоди. Купуючи/проставляючи такі посилання, ви просто втрачаєте свій час і гроші.
Ви все ще просуваєте свій сайт старими методами? Дозвольте професіоналам подбати про ваш сайт!
ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ НОВИН
Останнє в нашому блозі
Інтернет маркетинг
04.11.2019
Інтернет маркетинг
03.10.2019