Це в SEO не працює.

15.05.2011

eto-v-seo-ne-rabotaet Розкрутка сайту вимагає певного набору дій та відбувається практично за вивіреним планом. Однак тільки досвід та відстеження сучасних тенденцій у світі SEO дозволяють виробити тактику та стратегію для успішної розкрутки сайту .

Сьогодні ми розглянемо кілька суперечливих думок щодо методів і способів при розкручуванні сайту . Власне, вони, можливо, колись і працювали, але тепер грамотні оптимізатори не використовують і не дотримуються даних схем просування.

  • Висока щільність ключових слів – не допомагає, інколи ж навіть «заганяє» сайт під фільтри пошукових систем. Використання ключових слів на кожній сторінці сайту має бути оптимальним з точки зору смислового навантаження. Зазвичай не слід перевищувати щільність вище 5%.
  • Вважалося, що PR сторінки та домену загалом – запорука високого ранжування в Google. Тепер ми знаємо, що цей фактор має мінімальний вплив.
  • Метатег для ключових слів (keywords) не впливає на влучення в ТОП. Однак не варто його ігнорувати та залишати його незаповненим.
  • Використовуючи nofollow для посилань на сторінках своїх сайтів, не забувайте, що вони все одно відтягують на себе вага, що передається. Краще зовсім відмовитись від посилань, які не підлягають індексації.
  • Валідація html-коду здебільшого не впливає на ранжування, проте, за інших рівних, сайт з валідним кодом отримає перевагу.
  • Варто мати на увазі, що посилання сумнівної якості не тільки не враховуються пошуковими системами, але водночас і не завдають великої шкоди. Купуючи/проставляючи такі посилання, ви просто втрачаєте свій час і гроші.

Ви все ще просуваєте свій сайт старими методами? Дозвольте професіоналам подбати про ваш сайт!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019