Чи працює ваш сайт?

09.11.2012
Эффективно ли работает ваш сайт

Відповісти на питання "чи ефективно працює сайт" допоможе набір інструментів для отримання та аналізу даних відвідуваності сайту, званий web-аналітикою.

Фахівці з веб-аналітики займаються спостереженням та збором інформації про трафік сайту та поведінку користувачів на сайті. Надалі вони аналізують джерела трафіку, тобто. звідки прийшов користувач - через пошукову систему або за прямим посиланням, скільки часу знаходився на сайті, на що звернув увагу і чим у результаті закінчилося відвідування - цільовою дією або користувач просто залишив сайт. Іншими словами, веб-аналітика – це та лінійка, якою вимірюється ефективність роботи сайту.

Якісна аналітика потрібна будь-якому комерційному інтернет-проекту. Аналізуючи поведінку відвідувачів, ви зможете зрозуміти, чому приходять на ваш сайт, які сторінки цікаві користувачам та відповідно прибуткові, а які незрозумілі та змушують залишити ваш ресурс. Правильний та якісний аналіз сайту допоможе зробити правильні висновки та ухвалити рішення про подальший розвиток інтернет проекту. Грамотний аналіз дозволить побачити проблемні місця сайту, визначити основні показники та побачити їх зміну, а також дослідити аудиторію сайту та виявити закономірності поведінки відвідувачів.

Контекстна реклама, комплексне просування та оптимізація сайту призведуть до того, що відвідувачі приходитимуть на ваш сайт, а ось чи буде їм цікаво і як надовго вони затримаються на вашому ресурсі, залежить вже від правильного вивчення веб-аналітики.

Ми довіряємо та використовуємо в роботі два потужні сервіси веб-аналітики: Google Analytics та Яндекс.Метрика.

Розглянемо, наприклад, Яндекс.Метрику. Тут багато інструментів, які допоможуть отримати потрібну інформацію. Це веб-візор, завдяки якому ви можете побачити що конкретно робить відвідувач на вашому сайті, де він кликає і на що звертає увагу - сервіс записує всі його дії та пересування курсору, і згодом, ви можете бачити цю інформацію онлайн. За допомогою картки-кліків ви зможете отримати інформацію про те, що найбільше цікавлять користувачів, які зображення користувачі вважають посиланням, а яка інформація залишається поза увагою.

По суті кожен, хто має свій інтернет-ресурс, може встановити лічильник сервісу та отримувати ці дані. Але зробити правильні висновки та знайти способи оптимізації та покращення показників сайту зможе лише фахівець.

Наші фахівці провели комплексне дослідження для одного з інтернет-магазинів верхнього одягу та взуття, яке звернулося до нас за підвищенням конверсії сайту. На графіку видно, що вихідний показник конверсії прагне нулю.

Яндекс.Метрика

Після проведення заходів, а саме додавання відгуків на сторінку товару, конверсія значно збільшилася і відвідувач сайту нарешті почав замовляти товари, а не просто залишати сайт.

Яндекс.Метрика

Спираючись на наш досвід, можемо сказати, що грамотне використання інструментів веб-аналітики та проведення роботи над сайтом дозволяють збільшити продаж мінімум на 30%.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019