Чому важлива інфографіка?

10.10.2013
Почему важна инфографика

Світ інтернет-маркетингу прогресивно набирає обертів, зростає та міцнішає, завдяки новим проектам та кампаніям. Сьогодні необхідно твердо стояти на ногах, щоб завтра не загубитися у цьому стрімкому потоці. Щодня маркетологи проводять аналізи та досліджують ґрунт web-індустрії. Фахівці нашої веб-студії продовжують ділитися власним досвідом та порадами, розповідають про сучасні інструменти, призначені для цілісного зростання, та покращують якості продажу.

Сьогодні розглянемо найпоширеніше останнім часом явище під назвою «інфографіка». Напевно, ви чули і, впевнені, бачили привабливі інформаційні картинки з веселою статистикою, результатами опитувань чи експериментів. Наукові джерела свідчать, що інфографіка - це спосіб подачі даних, а ми наведемо приклад на власному досвіді, і розповімо про те, як картинка з текстом допоможе сайту підкорювати вершини веб-ресурсів.

Відмінні переваги

Що ви любите більше: читати чи дивитися фото-або відеоролики? Звичайно, коли інформація представлена у вигляді тонни сухого тексту, сприймати її стає складніше. Хіба що автор – майстер червоного слівця, пише так, що зачитуєшся захлинаючись. Але, на жаль, зараз такі люди на вагу золота та досить рідкісне явище, особливо в інтернет павутинні. Тому іноді картинка чи відео допомагають нашому розуму краще зрозуміти, так би мовити, пропустити через себе необхідну інформацію. І тут на допомогу приходить інфографіка. З'явилася можливість викладати інформацію у легкому сприйняття форматі. Зазначимо основні плюси інфографіки.

  • Простота сприйняття. Відомо, що 80% всієї інформації людина сприймає візуально.
  • Короткість та лаконічність. Можливість відзначити акценти на потрібні факти чи події.
  • Економія місця. Часто дорогий кожен сантиметр сторінки веб-ресурсу. Читачі лінуються перечитувати текст і вирушають на інший ресурс, не задовольнивши свої запити.
  • Можливість подання серйозної інформації у розважальній формі. Погодьтеся, часом статистика буває настільки сумбурною та громіздкою, що буквально підриває свідомість. Тепер це позаду – кольорова діаграма з яскравими сегментами виглядає значно привабливіше, ніж сторінка тексту.
  • Актуальність та прогресивність. Тут не нагадуватимемо очевидне, все в курсі, що світом рухає прогрес. Стрімкий розвиток технологій потребує інновацій та креативу.

Різновиди інфографіки

Не будемо сьогодні захоплюватися «розподілом клітини» і виділяти всі можливі варіанти підрозділів інфографіки. Досить запам'ятати три основні категорії: динамічна, статистична та аналітична інфографіка.

Якщо статистична інфографіка містить більше статистики, таблиці з даними, динамічна може включати «живі» схеми, діаграми, графіки. Елементи, що рухаються з соковитими фарбами, відеосюжети, анімаційні вставки, 3D графіка, презентації – все, що може бути плодом вашої фантазії.

Аналітична інфографіка – застосовується для красивого подання залежностей, закономірностей, кореляцій. Можна без проблем та зайвих доводів акцентувати увагу на тому чи іншому об'єкті чи факті. Наприклад, показати активність продажів за останні півроку, враховуючи піки приросту і спаду, вказати фактори, що вплинули на це.

Інфографіка та соціальні мережі

Активні користувачі соціальних мереж цінують короткі, змістовні та розважальні інформаційні блоки. Тут ми точно на адресу! Немає кращого способу показати п'ятирічний ріст компанії, з покроковими результатами та досягненнями, ніж інфографіка. Розважити аудиторію та привернути увагу, виділитися у соціальній масі – ось основні цілі інфографіки у соцмережах. Яку інфографіку слід розміщувати у соцмережах:

  • цільову, тематичну, рівноцінну інтересам аудиторії;
  • структуровану;
  • яскраву, привабливу;
  • розважальну.

Стислість сестра таланту. Це точно про тему нашої статті. Усіляких ідей для залучення аудиторії за допомогою цікавої інфографіки – безліч. Хочете просуватися сходами прогресу – не обмежуйтесь застарілими рамками. Виявляйте ініціативу, експериментуйте, будьте яскравими та барвистими – як сучасна інфографіка, і тоді успіх не пройде повз вас.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019