Цінові агрегатори – унікальні майданчики з продажу

12.03.2015

прайс-агрегаторы

Щоб розвивати власний бізнес в онлайні, недостатньо просто створити сайт та чекати на покупців. Їх треба шукати. Для залучення клієнтів знадобляться чималі тимчасові та фінансові ресурси. На первинному етапі достатньо оптимізувати сайт під вимоги пошукових систем, запустити контекстну рекламу, а також розміщувати свої товарні пропозиції на цінових агрегаторах. З останніми пропонуємо познайомитись ближче.

Що таке агрегат?

Ціновий або прайс агрегатор - це рекламний майданчик, який виконує відразу кілька функцій:

  • збирає в одному місці прайс-листи багатьох інтернет-магазинів;
  • обробляє зібрані прайс-листи та пропонує їх покупцям у зручному для порівняння та остаточного вибору вигляді.

Як правило, прайс-агрегаторами користується та аудиторія, що знаходиться на фінальній стадії покупки. Такі користувачі вже визначилися з технічними та ін характеристиками шуканого товару, вони мають намір купити його «тут і зараз», проте зацікавлені в найбільш вигідній ціновій пропозиції від продавців. Коли покупець знаходить на прайс-агрегаторі товар за відповідною ціною, він переходить на сайт продавця і робить покупку.

plus and minus

Плюси прайс-агрегатора для інтернет-магазину:

  • сторінки прайс-агрегаторів відвідують найцікавіші користувачі. Вони мають намір купувати конкретний товар, вони хочуть зробити покупку якнайшвидше, але для її здійснення їм не вистачає пропозиції про найвигіднішу ціну на товар, що шукається. Аудиторія таких майданчиків найбільш схильна до покупки, її треба додатково підштовхувати до дії, цьому етапі їм важлива лише ціна;
  • низька конверсія та висока рентабельність вкладень, варіант оплати – на вибір. Кожен прайс-агрегатор працює за своєю схемою оплати: кліковою (перехід з прайс-агрегатора на сторінки інтернет-магазину), оплата за результат (прайс-агрегатор бере певний відсоток від вартості купленого товару), абонентська плата (стандартна плата за місяць) та ін. .;
  • розміщення на прайс-агрегаторах підходить як великим компаніям, так і проектам з невеликим бюджетом, при скороченні якого відразу можна призупинити вивантаження прайс-листів;
  • моніторинг конкурентів Одночасне розміщення на прайс-агрегаторах великої кількості магазинів дозволяє кожному з них ознайомлюватись із цінами конкурентів. Таким чином можна регулювати цінову політику власного магазину.

Мінуси прайс-агрегатора для інтернет-магазину:

  • постійне відстеження ринкових цін. Якщо ціни на товари будуть вищими за ринкові, кількість переходів на сайт не зросте. Необхідно постійно стежити за актуальними цінами та розумно встановлювати націнку на свою продукцію;
  • прайс-агрегатори приймають прайс-листи лише у файлі спеціального формату – XML. Щоразу перед вивантаженням прайс-листа необхідно подбати про його коректний формат;
  • для кожного товару, що анонсується на прайс-агрегаторі, знадобиться окреме посилання, що веде на товар з конкретними характеристиками (наприклад, iphone 5s 8gb black, iphone 5s 16gb black, iphone 5s 8gb white, iphone 5s 16gb white – для кожної моделі телефону потрібна ).

Деякі українські агрегатори та їх можливості

navigatory

  1. Ava.ua Сервіс створений у 2007 році, містить каталоги товарів різної тематики, відгуки про товари, зручний фільтр для порівняння та моніторингу актуальних цін. Тут можна знайти статті та огляди продукції, які спрощують покупку конкретної товарної позиції.
  2. FreeMarket.kiev.ua . Зручна система для пошуку відповідних цін на побутову та комп'ютерну техніку, телефони та ін. Прайс-агрегатор дає хороший трафік на сайт та високу конверсію, містить відгуки про магазини та їхній рейтинг. Форма оплати – позову за допомогою Webmoney, безготівковим розрахунком через Приватбанк, готівкою.
  3. Hotline.ua . Один з найстаріших прайс-агрегаторів забезпечує комфортний пошук продукції за великою кількістю товарних категорій, великий трафік на сайт, високий рівень конверсії. Форма оплати – позову. На одному обліковому записі hotline.ua можна одночасно розмістити відразу кілька магазинів. Тут є відгуки про магазини, можливість встановлювати ліміт на бюджет на добу, дивитися, на яких позиціях знаходяться наші товари щодо продукції конкурентів.
  4. HotPrice.ua . Прайс-агрегатор, за допомогою якого можна легко шукати продукцію в таких товарних категоріях, як побутова, комп'ютерна, фото-, відео та орг. техніка. Тут користувачам пропонується форма оплати на вибір: клікова (за перехід на сайт), нічний безліміт для постійних клієнтів (про нього не вказано на сайті, але в нічний час доби переходи на сайт безкоштовні), «Кращі пропозиції» (за певну плату наші товари виводяться вище за пропозиції конкурентів). HotPrice.ua має гнучкі налаштування для виведення прайс-листа у зручні дні та час.
  5. Im.com.ua. (Informincer) – прайс-агрегатор українською мовою. Тут розміщена інформація про компанії, які продають аудіо-, відеотехніку, комп'ютерну, офісну, кліматичну та побутову техніку. Форма оплати – помісячна, є можливість налаштувати email-повідомлення про стан прайс-листа та цін на сервері, можна скористатися пробною публікацією на 1 місяць, щоб оцінити статистику та вибрати найбільш підходящий тарифний пакет.
  6. Metamarket.ua . Популярний прайс-агрегатор. Крім звичайного розміщення пропонує VIP-розміщення у вигляді блоку «Лідери ринку», бренд-блоку (графічний елемент), контекстного повідомлення (контекстний банер) та ін. Оплата – за унікальний перехід. Підтримується безготівковий та банківський переказ для оплати. Є можливість керувати денним бюджетом.
  7. Market.yandex.ua . Майданчик для порівняння цін та вибору товарів. Прайс-агрегатор надає докладні описи товарів, рейтинги продукції та інтернет-магазинів, обговорення та огляди товарів, можливість оформити покупку прямо на сторінках прайс-агрегатора та багато інших. ін.
  8. M.ua. Зручний майданчик для порівняння цін та вибору товару. Тут представлена продукція таких каталогів, як фотоапарати, телефонія, комп'ютерна техніка, телевізори, кліматична техніка, техніка для водопостачання, садова техніка, товари для дому, дитячі товари. Є можливість порівняти товари за технічними характеристиками, знайти найпопулярніші товари, ознайомитись із відгуками покупців.
  9. Price.ua . Інтернет-каталог товарів та цін, представлений на ринку 10 років. Тут є не тільки широкий асортимент продукції, а й докладний опис, відгуки покупців. Прайс-агрегатор має унікальну функцію – прайс-контроль, що сповіщає про появу найбільш вигідної цінової пропозиції.

Резюмуючи все сказане вище, можемо з упевненістю заявити про ефективність прайс-агрегаторів як каналу продажів. Їх використання в маркетинговій стратегії виправдане як для великих інтернет-магазинів, так і для невеликих онлайн-майданчиків. Невеликий бюджет, прозорість дій, зацікавлена цільова аудиторія та високий рівень конверсії – ось основні переваги цінових агрегаторів, які працюватимуть на благо бізнесу буквально з перших днів запуску кампанії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019