Де на сайті необхідно розміщувати ключові слова
Від того, наскільки правильно ви розміщуватимете ключові слова на сторінках сайту багато в чому залежить успіх чи провал його просування (розкрутки) у пошукових системах. На кожній веб-сторінці існує 5 елементів, де потрібно розміщувати ключові слова для покращення поточних позицій ресурсу. Розглянемо їх докладніше:
1. Заголовок сторінки (тег title)
Заголовок є одним з найважливіших елементів веб-сторінки. Тег title використовують пошукові машини для збору інформації про ресурс та визначення його тематики. Крім цього title використовують як назву сторінки в результатах пошукової видачі (SERP) і при додаванні її до Вибраного браузера.
2. Ключові слова сторінки (meta-тег keywords)
Цей тег не є обов'язковим, проте слід зазначити, що деякі пошукові системи звертають увагу на meta-тег для визначення тематики сайту. Ключові слова необхідно заносити в meta-тег keywords через кому за спаданням їх важливості.
3. Опис сторінки (meta-тег description)
Пошукові машини аналізують meta-тег description щодо змісту у ньому ключових слів, і порівнюють його вміст із текстовим вмістом самого ресурсу. Вміст meta-тега description коротко описує вміст веб-сторінки і використовується як її опис у результатах пошукової видачі.
4. Текст для зображення (тег Alt)
Цей тег у текстовому вигляді описує вміст зображення. Це означає, що якщо з якихось причин зображення з alt-текстом не вантажиться, то замість зображення відображатиметься вказаний у тезі текст. Якщо зображення завантажується, ми зможемо побачити альтернативний текст при наведенні мишкою на картинку. Тег Alt не тільки зручний для користувачів, але й індексується пошуковими роботами, тому важливо використання ключових слів.
5. Вміст веб-сторінки (тег body)
Тег body є основним елементом сайту. Вміст цього тега найбільше цікавий для відвідувачів сайту. Що стосується пошукових систем, не тільки завдяки правильній щільності ключових слів в рамках тега body сайт може опинитися на лідируючих позиціях у результатах видачі. Дуже важливо, щоб кожна сторінка сайту, який ви просуваєте, була максимально релевантна конкретному запиту.