Дизайн у стилі Web 2.0

16.02.2011
web20

Хочу звернути увагу на те, що створення хорошого сайту потребує смаку та знань про безліч факторів, які змушують його працювати. Хороше дизайнерське рішення балансує між цими факторами, що часто суперечать один одному. Я використовую термін « дизайн у стилі web 2.0 » щоб позначити характерний для сучасної школи веб-дизайну стиль.

Сьогодні прості, сміливі та елегантні рішення в дизайні дозволяють сказати більше, і при цьому використовуючи менше слів.

  • Вони дозволяють дизайнерам переходити відразу до теми сайту, спрямовувати погляд відвідувача на основні елементи за допомогою кількох добре підібраних візуальних ефектів.
  • Вони використовують не багато слів, але говорять більше і ретельно підбирають зображення для досягнення бажаного ефекту.
  • Вони відкидають ідею, що ви не можете вгадати, чого відвідувачі хочуть від вашого сайту.

Дизайн у стилі 2.0 чистий і простий, але це не говорить про те, що всі сайти мають бути мінімальним, ми повинні використовувати стільки елементів, скільки необхідно для досягнення нашої мети. Принцип такий: якщо є два рішення - використовуй те, що простіше.

Робота дизайнерів полягає в тому, щоб допомагати користувачам знайти те, що їм потрібно (або звернути увагу на те, що саме сайт хоче до них донести).

Елементи дизайну притягують погляд. Чим більше зайвого, тим менша ймовірність того, що користувач зверне увагу на найважливіший матеріал.

Потрібно видаляти всі необов'язкові компоненти у макеті. Потрібно використовувати стільки графіки скільки потрібно, щоб донести користувачеві ідею, привернути увагу, встановити зв'язок.

Не варто використовувати у сайті більше трьох колонок!

Шапка має залучити користувача та вказати на суть сайту, підкреслити найважливіше.

Обов'язково має бути проста і зрозуміла навігація, щоб користувач не заплутався у нескінченних лабіринтах ваших сторінок, для зручності добре дублювати навігацію.

Логотип не повинен бути таким, що «кричить» або занадто складним, а максимально простим, що запам'ятовується.

Не повинно бути плутанини у значущості елементів, має бути ієрархія, інакше це відволікатиме користувача від дійсно важливого.

Просто, легко, доступно – ось чим потрібно керуватися для створення web 2.0 продукції.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019