Гарантії у SEO - авантюризм

24.10.2010
webakula-3 Так вже склалося, що клієнтське SEO має на увазі під собою просування сайту в пошукових системах , результатом якого має бути вихід у ТОП-10 за певними ключовими словами. Причому зараз ситуація складається таким чином, що для кожного регіону існує своя власна видача і в Яндексі і в Google .

Звичайно, входити в першу десятку дуже вигідно і максимальний трафік із пошукових систем може дати лише такий результат. На жаль ( а може й правильно? ), оптимізатори та їх дії щодо просування, зовсім не впливають на алгоритми формування сніпетів пошуковиків.

Тобто. ми розуміємо, що сторінка клієнтського сайту має бути релевантна запиту, яким вона просувається. Ми знаємо, що кількість та якість вхідних посилань на цю сторінку має велике значення. Можна здогадатися проаналізувати існуючий ТОП-10 за цим ключовим словом і спробувати максимально точно повторити дії оптимізаторів конкурентних сайтів.

Але як би ми не намагалися, гарантій того, що цього або наступного місяця наш сайт потрапить на першу сторінку пошуку – ні! Тому обіцяти виведення клієнтського сайту в ТОП - це практично авантюризм . Погодьтеся, що ми не маємо права передбачати події пошукових систем, якими ми не володіємо.

Проте вже досить давно склалася традиція оцінювати роботу оптимізатора за фактом виведення сайту до першої десятки. Однак деякі авторитетні та просунуті SEO-шники вже зараз говорять про те, що треба переглядати цей критерій оцінки. І усунення відбуватиметься у бік гарантій відвідуваності клієнтського ресурсу, а не наявність його посилання в ТОПі пошукових систем.

Ймовірно, це найбільш оптимальний варіант для всіх сторін, які беруть участь у процесі розкрутки сайту. Ну а вміння зібрати якісний та цільовий трафік – це значно корисніша навичка для оптимізатора, ніж постійно вичавлювати збільшені бюджети для покупки посилань.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019