Гнучкість у спілкуванні з клієнтами

Здавалося б, що складного у тому, щоб поспілкуватися із клієнтом? Це ж так просто — розповісти про свої послуги, або презентувати продукт, який тобі так подобається. Але чомусь багато роботодавців при пошуку менеджерів компанії не на останнє місце ставлять якість — гнучкість у спілкуванні. Вас обов'язково спитають про досвід спілкування з клієнтами.
Навіщо це потрібно?
Справа в тому, що ні для кого не секрет, що кожна людина має свою думку. Не можна бути впевненим, що якщо одному клієнту подобаються ваші продукти, то вони сподобаються й іншому. Це і є головною помилкою.
Потрібно бути готовим до зворотної ситуації. І тут якраз і знадобиться така якість, як гнучкість.
При презентації продукту необхідно продумати як мінімум два варіанти підходу до клієнта.
Потрібно знати варіанти поведінки клієнтів та передбачати їх можливі реакції наперед.Порозумітися з клієнтом — це не так просто, як здається на перший погляд або з боку.
Це треба вміти!
У нашій студії немає таких клієнтів, з якими ми б не порозумілися.
У компанії Webakula працюють лише професіонали!