Гнучкість у спілкуванні з клієнтами

02.06.2011
гнучкість у спілкуванні з клієнтами

Здавалося б, що складного у тому, щоб поспілкуватися із клієнтом? Це ж так просто — розповісти про свої послуги, або презентувати продукт, який тобі так подобається. Але чомусь багато роботодавців при пошуку менеджерів компанії не на останнє місце ставлять якість — гнучкість у спілкуванні. Вас обов'язково спитають про досвід спілкування з клієнтами.

Навіщо це потрібно?

Справа в тому, що ні для кого не секрет, що кожна людина має свою думку. Не можна бути впевненим, що якщо одному клієнту подобаються ваші продукти, то вони сподобаються й іншому. Це і є головною помилкою.

Потрібно бути готовим до зворотної ситуації. І тут якраз і знадобиться така якість, як гнучкість.

При презентації продукту необхідно продумати як мінімум два варіанти підходу до клієнта.

Потрібно знати варіанти поведінки клієнтів та передбачати їх можливі реакції наперед.

Порозумітися з клієнтом — це не так просто, як здається на перший погляд або з боку.

Це треба вміти!

У нашій студії немає таких клієнтів, з якими ми б не порозумілися.

У компанії Webakula працюють лише професіонали!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019