Головна сторінка сайту: дизайн, який не зашкодить

25.03.2016
Головна сторінка сайту

Зустрічають по одязі - фраза побита, але вірна. Для інтернет-ресурсів таким «одягом» стає головна сторінка сайту. Саме вона приваблює (або відштовхує) відвідувачів, а тому на розробку дизайну витрачаються значні суми.

І тут важливо не перестаратися: надто помпезний та «багатозадачний» дизайн швидше зашкодить, ніж допоможе запам'ятати вашу компанію.

Дизайн головної сторінки: що додати, а що виключити

Подивимося на кожен елемент дизайну, від структури до заклику до дії:

  1. Структура: максимально спрощена. prostaya-структура

    Контент подається акуратно, зображень – мінімум. Усі елементи, розташовані на головній сторінці, мають бути зрозумілі користувачеві. Інформація розміщується за принципом перевернутої піраміди: те, що важливо – вгорі. У шапці сайту – обов'язково бренд чи ім'я, напрямок діяльності. Зображення, занадто довгий текст і спливаючі банери, що змінюються, тільки нашкодять: користувач не повинен занадто довго шукати інформацію.

  2. Зображення: високої якості. Зображення: високої якості

    І не перестарайтеся з фотографіями. Навіть якщо вони шикарні, нехай їх буде не більше як три. Нашкодити можуть аматорські знімки низької якості. Не хочете, щоб клієнти запам'ятали вас як дилетанта, – вибирайте професійні фото. Добре, що їх можна знайти на безкоштовних фотостоках або в приватних колекціях.

  3. Фон і колір: нейтральний і незабутній. Головна сторінка має свій настрій, і забезпечується воно якраз колірною схемою. Але будь-яке фонове зображення (фотографія або візерунок) не повинно відволікати від викладеної інформації. Що стосується поєднання кольорів, то краще розробити комбінацію, що втілює саме ваш бренд, ніж запозичувати готові рішення в інших.
  4. Кнопки: видимі та чіткі, зі зрозумілим закликом. Кнопки: видимі та чіткі, зі зрозумілим закликом

    Перейти в каталог, зареєструватися або купити: якщо ви виводите на головну сторінку кнопку з цільовою дією, то вона має бути досить привабливою для натискання. Також продумайте текст: чіткий та ясний, але ненав'язливий. Має значення та розташування кнопки на сторінці. Сторінка з однією кнопкою завжди інтуїтивно простіше, ніж та, де належить робити вибір із кількох.

  5. Текст: короткий, б'є в ціль. Великі літери, що добре читаються, і гранично простий зміст: користувачі моментально повинні зрозуміти, чим ви займаєтеся. Для тих, хто захоче докладніше познайомитися з вашою компанією чи особистим брендом, створіть кілька посилань. Історію компанії чи особистий шлях до успіху можна описати на спеціально створених для цього сторінках. А на головній залиште саму суть.

Нашкодити може все, що складно та неоднозначно сприймається. А ось актуальна зручна для читання інформація ніколи не буде зайвою.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019