Індексація у багатомовних сайтах

28.06.2011

Існує 2 способи коректної системи посилань поділу багатомовних сайтів.

  1. Вікіпедіївська (http://en.site.com http://ua.site.com http://uk.site.com), де однакові за контентом, але різні за мовою сторінки рознесені на окремі субдомени.
  2. Майкрософтівська (http://site.com/en http://site.com/uk http://site.com/uk), де однакові за контентом, але різні за мовою сторінки рознесені за окремими субкатегоріями.

Вікіпедіївська або субдоменна система

При субдоменній системі відбувається прискорена індексація, а також можливість розміщення географії для піддоменів сайту.

Ця схема більше підходить для інформ-ресурсу, який зможе просувати себе самостійно як інформ-середовище з унікальним контентом.

Майкрософтівська або субдиректорна

За субдиректорної системи відбувається повільна індексація, проблематична розстановка географії сайту для просування - задається вручну, можливі проблеми у видачі по різних країнах.

Насправді, проблема індексації для іншої країни не обов'язково проблематична. Ця версія підходить краще для сайтів-послуг (виключенням знову ж таки є величезні сайти, типу eBay, в яких через занадто велику аудиторію творці просто змушені все розкидати по різних доменах і машинах у різних частинах земної кулі, прикріпивши до своїх філій, щоб забезпечити найкраща швидкодія з користувачами).

Теоретично проблема просування цілком вирішувана - звернути найменування /EN/ як ключове. На просування знову ж таки доведеться витратити майже стільки ж ресурсів, скільки й у 1 випадку. Адже різні пошукові машини (саме собою є винятки), різні мови, різна обробка ваги, рейтингів та інше, інше...

Висновок:

Субдоменна система найзручніша для всіх типів сайтів. Субдиректорну краще використовувати на видачі для однієї країни/регіону, надаючи мовну альтернативу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019