Індексація у багатомовних сайтах
Існує 2 способи коректної системи посилань поділу багатомовних сайтів.
- Вікіпедіївська (http://en.site.com http://ua.site.com http://uk.site.com), де однакові за контентом, але різні за мовою сторінки рознесені на окремі субдомени.
- Майкрософтівська (http://site.com/en http://site.com/uk http://site.com/uk), де однакові за контентом, але різні за мовою сторінки рознесені за окремими субкатегоріями.
Вікіпедіївська або субдоменна система
При субдоменній системі відбувається прискорена індексація, а також можливість розміщення географії для піддоменів сайту.
Ця схема більше підходить для інформ-ресурсу, який зможе просувати себе самостійно як інформ-середовище з унікальним контентом.
Майкрософтівська або субдиректорна
За субдиректорної системи відбувається повільна індексація, проблематична розстановка географії сайту для просування - задається вручну, можливі проблеми у видачі по різних країнах.
Насправді, проблема індексації для іншої країни не обов'язково проблематична. Ця версія підходить краще для сайтів-послуг (виключенням знову ж таки є величезні сайти, типу eBay, в яких через занадто велику аудиторію творці просто змушені все розкидати по різних доменах і машинах у різних частинах земної кулі, прикріпивши до своїх філій, щоб забезпечити найкраща швидкодія з користувачами).
Теоретично проблема просування цілком вирішувана - звернути найменування /EN/ як ключове. На просування знову ж таки доведеться витратити майже стільки ж ресурсів, скільки й у 1 випадку. Адже різні пошукові машини (саме собою є винятки), різні мови, різна обробка ваги, рейтингів та інше, інше...
Висновок:
Субдоменна система найзручніша для всіх типів сайтів. Субдиректорну краще використовувати на видачі для однієї країни/регіону, надаючи мовну альтернативу.