Індивідуальний підхід по-харківськи або як працює більшість веб-студій

05.12.2010

Харків'янину, якого цікавить створення сайту, необхідно зробити непростий вибір - з безлічі студій, що працюють на ринку сайтобудування вибрати того виконавця, який найкраще виконає завдання. Проблеми у разі пов'язані передусім із критеріями вибору якісного виконавця. Але про це ми напишемо трохи пізніше, після того, як зберемо всі дані щодо веб-студій Харкова.

Поки що ми готові поділитися іншою не менш цікавою інформацією. Загальновідомим фактом і те, що у процесі ринкової конкуренції встановлюються ціни на товари та, народжуються правила роботи над ринком. І для будь-якої компанії важливим є проведення огляду конкурентів, аналіз їхньої політики, цін.

Ми знайшли добровольців, яким цікаво створення сайтів і які були готові пожертвувати особистим часом для того, щоб зустрітися з менеджерами харківських веб-студій та поспілкуватися з питань створення та розробки сайту. З усієї різноманітності веб-студій ми відібрали тих, яких вважають найбільш гідними конкурентами. І завітали 6.

Результати такого дослідження виявились досить цікавими. У 5 студіях з 6 з якими нам вдалося зустрітися, як основна конкурентна перевага був названий індивідуальний підхід . При цьому, в 3-х ціна сайту візитки не залежить від його функціональності і оголошується відразу, в інших 3-х студіях web дизайну при створенні сайту використовуються безкоштовні CMS.

Приймали нас теж по-різному, тільки в 1-й студії запропонували чашку кави.

Робочу обстановку ми побачили у 4-х студіях, причому під робочою обстановкою розуміється як наявність в офісі обладнаних робочих місць, так і самих співробітників. У 2-х інших студіях - менеджер прийшов в офіс у строго призначений час і сама ситуація за всіма зовнішніми ознаками була необжитою. З чого ми зробили висновок, що офіс у такому разі знімається виключно для зустрічей, а безпосередньо команда розробників є фрілансерами. 1 студія нас навіть налякала - зустріч відбувалася в маленькій кімнатці (порядку 5 м2) у напівтемряві, благо була включена настільна лампа. Менеджер (як пізніше виявилося директор) розповідав про індивідуальний підхід та величезні бюджети, з якими доводилося працювати їхні компанії. При цьому він був у майці.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019