Кейс. Просування трафіку магазину жіночого одягу

31.03.2015

Кейс. Редизайн + продвижение по трафику магазина женской одежды

Клієнт : інтернет-магазин жіночого одягу.

Завдання : зробити сайт зручнішим, оновити дизайн, збільшити відвідуваність сайту.

Все почалося з того, що сайт знаходився на безкоштовному движку prom.ua, тим самим мав певні обмеження щодо дизайну.

Ця ситуація була виправлена розробкою нового повнофункціонального інтернет-магазину з індивідуальним дизайном.

Раніше ресурс мав такий вигляд:

Сайт до редизайна

Після редизайну сайт став виглядати так:

Сайт после редизайна

Не заглиблюватимемося до списку змін, перейдемо безпосередньо до кейсу.

Вирішили просувати сайт з трафіку, щоб отримати максимальну конверсію при невеликих інвестиціях. Відвідуваність була в районі 50 осіб/день, ми прогнозували 100 осіб/день, а отримали в 2 рази більше:

График метрика сайта

Для досягнення таких результатів було проведено такі роботи.

Внутрішня оптимізація:

  1. Розміщення тексту всіх сторінок сайту.
  2. Наповнення мета-тегів.
  3. Семантична верстка шаблонів сторінок сайту.
  4. Веде на постійній основі розділу «Статті, новини».
  5. Перелінківка.

Зовнішня оптимізація:

  1. Вічні та орендовані посилання з тематичних ресурсів.
  2. Соцсигнали.

По суті, жодного велосипеда ми не винаходили, просували сайт рядовими методами і досягли відмінного результату. Просування по трафіку є одним з найкращих способів розкручування інтернет-магазину.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019