Кейс. Просування трафіку магазину жіночого одягу
Клієнт : інтернет-магазин жіночого одягу.
Завдання : зробити сайт зручнішим, оновити дизайн, збільшити відвідуваність сайту.
Все почалося з того, що сайт знаходився на безкоштовному движку prom.ua, тим самим мав певні обмеження щодо дизайну.
Ця ситуація була виправлена розробкою нового повнофункціонального інтернет-магазину з індивідуальним дизайном.
Раніше ресурс мав такий вигляд:
Після редизайну сайт став виглядати так:
Не заглиблюватимемося до списку змін, перейдемо безпосередньо до кейсу.
Вирішили просувати сайт з трафіку, щоб отримати максимальну конверсію при невеликих інвестиціях. Відвідуваність була в районі 50 осіб/день, ми прогнозували 100 осіб/день, а отримали в 2 рази більше:
Для досягнення таких результатів було проведено такі роботи.
Внутрішня оптимізація:
- Розміщення тексту всіх сторінок сайту.
- Наповнення мета-тегів.
- Семантична верстка шаблонів сторінок сайту.
- Веде на постійній основі розділу «Статті, новини».
- Перелінківка.
Зовнішня оптимізація:
- Вічні та орендовані посилання з тематичних ресурсів.
- Соцсигнали.
По суті, жодного велосипеда ми не винаходили, просували сайт рядовими методами і досягли відмінного результату. Просування по трафіку є одним з найкращих способів розкручування інтернет-магазину.