Контекстна реклама: із чим її їдять

16.05.2012

Контекстная реклама. С чем ее едят. Багато користувачів інтернету часто навіть не замислюються, коли кликають на рекламу, що зацікавила їх, і проходять за посиланням. Але знаючі люди можуть не тільки маніпулювати розміщенням реклами, а й підкладати користувачам «ласі шматочки»: рекламу саме на тій темі, за якою вони шукають інформацію. Така реклама називається контекстною.

Контекстна реклама – це тематична реклама на сайтах, форумах, у блогах та пошукових видачах. Іншим словом, майже скрізь. І прибуток із неї отримують і ті, хто розміщує рекламу, і ті, хто розмістив. Наприклад, для показу контекстної реклами в пошуковій видачі необхідно заплатити тому пошуковику, в якому вона показуватиметься. Але компанія при цьому придбає чимало користувачів, які кликають на цю рекламу, оскільки вона відповідає темі, що шукається, так що такі методи дуже виправдані. Для блогів це значно підвищить відвідуваність, а для інтернет-магазинів – проданість їхньої продукції, так що незначна частина витрат на рекламу сповна окупається (якщо, звичайно, не йдеться про благодійні сторінки або клуби за інтересами).

Дерево поисковых систем Майже всі пошукові системи в Інтернеті використовують контекстну рекламу як одне з основних джерел доходу. GoogleAdwords та Яндекс Директ є найвідомішими сервісами для контекстної реклами на сьогоднішній день. За допомогою цих сервісів можна розміщувати і контролювати контекстну рекламу, кількість її показів на день, вартість кожного кліку і так далі. До того ж, з їх допомогою можна переглянути кількість запитів за тим чи іншим ключовим словом, що корисно у складанні усіляких ключових фраз, добору схожих ключових словосполучень.

Іншими словами, контекстна реклама – це реклама для обраних, адже вона дозволяє показувати оголошення користувачам, які можуть бути зацікавлені у реченні, та не показувати всім іншим. Охоплюючи максимальну кількість цільової аудиторії , вона ненав'язливо рекомендує ваші товари, блоги, сайти та форуми в найкращий момент і не муляє очі в інший час. Крім того, ви самі можете редагувати, ставити і знімати рекламу, коли захочете, змінювати її ціну.

Таким чином, контекстна реклама за малої вартості збільшує до 50% кількість відвідувачів на сайті. І якщо хтось збирається щось просувати або рекламувати, не забудьте нею скористатися. Рекомендовано провідними спеціалістами!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019