Контент для SEO: основна страва чи смачна приправа?

13.08.2013
Контент для SEO

У нашому блозі ми вже встигли обговорити модну тему еволюції SEO, а цього разу поговоримо про контент. На перший погляд, різкий поворот у бік цієї теми може здатися несподіваним, але саме вміст сайту на даний момент є одним з головних факторів, що впливають на позиції в пошуковій видачі. Ми вирішили спробувати зрозуміти, чому це відбувається, а також розібратися з яких інгредієнтів і під яким соусом подають цей vip-фактор користувачам інтернету.

Рецепт

Всі вже давно змирилися з тим, що SEO змінилося і перейшло на новий рівень. Цікаво інше: сучасне просування та оптимізація сайтів – справа тонка та непередбачувана. По суті немає таких факторів, які б не впливали на ранжування. Для оптимізації всі інгредієнти важливі і всі інгредієнти потрібні, тому їх необхідно помити, почистити, нарізати, приготувати, прикрасити і вміло подати.

АЛЕ! Як і в будь-якій іншій справі, у SEO-кулінарії знайдуться ті, хто більше любить солоне, гостре, а то й взагалі харчується лише солодощами. Про смаки не сперечаються, а про переваги самонавчених алгоритмів і поготів, оскільки вони створюють особливі формули для кожного запиту. Інакше кажучи, 100% гарантію з просування зараз уже ніхто не дає. Пояснити, чому приблизно однакові за основними показниками сайти можуть розділяти кілька сторінок у пошуку теж завдання не з легких, як для працівників невидимого фронту оптимізації, так і для тих, хто цю кашу заварив - співробітників пошукових структур.

Приготування основних інгредієнтів

Пробуйте, експериментуйте та отримуйте свій, унікальний рецепт успішного просування, не забуваючи при цьому про основні, обов'язкові інструменти SEO:

  1. контент;
  2. якісна посилальна маса;
  3. дизайн та юзабіліті сайту;
  4. семантична релевантність;
  5. цитування у соцмережах.
Основные инструменты SEO

Приправи

За наведеною вище ієрархії не складно здогадатися, що контент – голова. Друге місце по праву належить посиланням. Так-так їх ніхто не скасовував і знову ж таки натикаємося на АЛЕ. Якими мають бути ці посилання? Контент як основна страва обов'язково потрібно доповнити дорогими вишуканими приправами у вигляді «живих» посилань зі сторонніх майданчиків, якими переходять реальні користувачі.

А скільки б ми не солили і не перчили протухле м'ясо, апетитним воно не стане. Для просування особливо гарний свіжий, цікавий, актуальний, унікальний та добре підготовлений контент. Він природним чином привабить відвідувачів, на смачний запах збігуться користувачі і напевно нароблять багато перепостів у соцмережі, що обов'язково помітять і схвалять пошукові системи.

Слід пам'ятати про принцип високої якості і у випадку з партнерськими розміщеннями (сайтами, що посилаються на ресурс, що просувається). Матеріали на цих майданчиках повинні бути також затребуваними, корисними та смачними.

Про те, як створюється по-справжньому ласий контент, читайте у статті нашого блогу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019