Контент – опіум народу

15.08.2013
Контент - опиум народа

Інтернет наповнюється незліченною кількістю порожнього, безликого, нецікавого, одноманітного, а часом і безглуздого контенту. Переспамлені тексти не подобаються навіть пошуковим роботам, не кажучи вже про досвідчених і вимогливих користувачів. Як створюється Контент з великої літери «К»?

«Спочатку було слово»

Велике значення ці рядки мають не лише для християн, а й для заповнення сайту. Звичайно, контент – не тільки тексти, це і медифайли, але первинним завжди було і буде слово. Для інфографіки, заголовка альбому, анонсу новини та навіть назви відео потрібні слова. До того ж більшість принципів описаних нижче буде актуальна навіть для вибору картинок. Не вірите? Читайте далі.

Знати всі літери напам'ять, вміло і ГРАМОТНО складати з них пропозиції – вже половина успіху, але створити по-справжньому цікавий текст можуть лише справжні віртуози своєї справи. Майстерно жонглюючи епітетами та алегоріями вони перетворюють будь-яку тему на захоплююче чтиво, а будь-якого єретика звучним заголовком можуть наставити на шлях детального ознайомлення з матеріалом.

10 заповідей успішного контенту

  1. Цільова спрямованість.
  2. Логіка викладу та подачі матеріалу.
  3. Точність.
  4. Лаконічність.
  5. Ексклюзивність.
  6. факти.
  7. Цифри.
  8. Порівняння та зіставлення.
  9. Гумор.
  10. Оригінальність.

Теологія

Вище ми перерахували лише основні принципи, але щоб побожно слідувати їм, необхідно детальніше ознайомитися з трактуванням віровчення.

Батьком хорошого контенту завжди є логіка. Не багато хто знає, що перший рядок книги Нового Завіту про основне Слово має кілька значень. Одне – сенс, інтелект, розум. Дотримуйтесь логічності та послідовності у викладі матеріалу. Зрозуміла структура, точність і лаконічність мають стати дороговказом до розуміння таїнства створення цікавого матеріалу.

Контент на сайте

Слід також мати на увазі, що універсального контенту не існує і те чи інше послання має певну мету і конкретну аудиторію.

Існує кілька напрямків активності користувачів, які мають стимулювати контент:

  • замовлення товарів та послуг;
  • передплата на сайт;
  • поширення контенту у соціальних мережах;
  • активне коментування матеріалів.

Сином логічно структурованого контенту виступає не хто інший, як унікальність. Пояснювати тут нічого, ексклюзив приємний усім. Тепер про найголовніше. По-справжньому соковитий матеріал можна отримати лише наполегливою працею і найчастіше чималими витратами, які точно окупляться в майбутньому, якщо підійти до справи з особливим пієтетом. Будь-який матеріал на сайті прикрасять нові факти, цифри (графіки, діаграми, статистика), порівняння та зіставлення, інтерв'ю (прогнози та оцінки від експертів).

Святий дух контенту – гумор та оригінальність (креатив, якщо хочете). Без цих компаньйонів навіть найкорисніша інформація набридне і не буде прочитана, доглянута, перегорнута до кінця. До речі, про початок і кінець: проміжок між ними (основна частина) – чи говоримо ми про відео, текст чи інфографіку – має бути максимально інформативним і постійно утримувати увагу читача/глядача. Правило стиснення і спрощення – це герой нашого часу, епохи в якій часу при колосальній кількості інформації якраз і не вистачає. Саме цим фактом і продиктовано постулати створення сучасного контенту. Інформація має бути добре та акуратно дозована, не можна постійно розраховувати лише на деталізовані ґрунтовні пости. Головне не розмір, а якість.

Смертні

У будь-якій релігії головною фігурою завжди виступала людина, з усіма своїми пороками, страхами, надіями та мріями, не забувайте про своїх однодумців, пишіть для народу, створюйте для людей!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019