Контент – опіум народу

Інтернет наповнюється незліченною кількістю порожнього, безликого, нецікавого, одноманітного, а часом і безглуздого контенту. Переспамлені тексти не подобаються навіть пошуковим роботам, не кажучи вже про досвідчених і вимогливих користувачів. Як створюється Контент з великої літери «К»?
«Спочатку було слово»
Велике значення ці рядки мають не лише для християн, а й для заповнення сайту. Звичайно, контент – не тільки тексти, це і медифайли, але первинним завжди було і буде слово. Для інфографіки, заголовка альбому, анонсу новини та навіть назви відео потрібні слова. До того ж більшість принципів описаних нижче буде актуальна навіть для вибору картинок. Не вірите? Читайте далі.
Знати всі літери напам'ять, вміло і ГРАМОТНО складати з них пропозиції – вже половина успіху, але створити по-справжньому цікавий текст можуть лише справжні віртуози своєї справи. Майстерно жонглюючи епітетами та алегоріями вони перетворюють будь-яку тему на захоплююче чтиво, а будь-якого єретика звучним заголовком можуть наставити на шлях детального ознайомлення з матеріалом.
10 заповідей успішного контенту
- Цільова спрямованість.
- Логіка викладу та подачі матеріалу.
- Точність.
- Лаконічність.
- Ексклюзивність.
- факти.
- Цифри.
- Порівняння та зіставлення.
- Гумор.
- Оригінальність.
Теологія
Вище ми перерахували лише основні принципи, але щоб побожно слідувати їм, необхідно детальніше ознайомитися з трактуванням віровчення.
Батьком хорошого контенту завжди є логіка. Не багато хто знає, що перший рядок книги Нового Завіту про основне Слово має кілька значень. Одне – сенс, інтелект, розум. Дотримуйтесь логічності та послідовності у викладі матеріалу. Зрозуміла структура, точність і лаконічність мають стати дороговказом до розуміння таїнства створення цікавого матеріалу.

Слід також мати на увазі, що універсального контенту не існує і те чи інше послання має певну мету і конкретну аудиторію.
Існує кілька напрямків активності користувачів, які мають стимулювати контент:
- замовлення товарів та послуг;
- передплата на сайт;
- поширення контенту у соціальних мережах;
- активне коментування матеріалів.
Сином логічно структурованого контенту виступає не хто інший, як унікальність. Пояснювати тут нічого, ексклюзив приємний усім. Тепер про найголовніше. По-справжньому соковитий матеріал можна отримати лише наполегливою працею і найчастіше чималими витратами, які точно окупляться в майбутньому, якщо підійти до справи з особливим пієтетом. Будь-який матеріал на сайті прикрасять нові факти, цифри (графіки, діаграми, статистика), порівняння та зіставлення, інтерв'ю (прогнози та оцінки від експертів).
Святий дух контенту – гумор та оригінальність (креатив, якщо хочете). Без цих компаньйонів навіть найкорисніша інформація набридне і не буде прочитана, доглянута, перегорнута до кінця. До речі, про початок і кінець: проміжок між ними (основна частина) – чи говоримо ми про відео, текст чи інфографіку – має бути максимально інформативним і постійно утримувати увагу читача/глядача. Правило стиснення і спрощення – це герой нашого часу, епохи в якій часу при колосальній кількості інформації якраз і не вистачає. Саме цим фактом і продиктовано постулати створення сучасного контенту. Інформація має бути добре та акуратно дозована, не можна постійно розраховувати лише на деталізовані ґрунтовні пости. Головне не розмір, а якість.
Смертні
У будь-якій релігії головною фігурою завжди виступала людина, з усіма своїми пороками, страхами, надіями та мріями, не забувайте про своїх однодумців, пишіть для народу, створюйте для людей!