Креативна презентація компанії

28.05.2012

logo Кожна організація, компанія чи бренд мають бути унікальними. Корпоративна ідентичність визначає рекламну стратегію торгової марки, будучи успішним методом боротьби з конкуренцією. Єдине стильове рішення підвищує впізнаваність продукції та покращує імідж бренду на ринку.

Наведемо приклад із особистого досвіду нашої компанії.

У нашій студії розробляється сайт компанії «Варна» – лідера з виробництва та реалізації насосного обладнання в Україні.

З першої зустрічі ми зрозуміли один одного, замовник надав нам найрізноманітніші матеріали, у великій кількості та гарної якості. Тому вже перший макет сайту потрапив у крапку, а далі ми разом опрацьовували складну структуру внутрішніх сторінок. І ось коли ми майже закінчили дизайн…

Замовник прийшов до нас в офіс та вручив кілька презентаційних наборів компанії «Варна». Смачні шоколадні міні-плитки в коробочці, кожна з яких була в індивідуальній упаковці з насосами принтами трьох основних торгових марок. Дивовижний паззл з Посейдоном в оригінальній циліндричній упаковці та кулькові ручки, які (як завжди у студії) розходяться зі швидкістю звуку.

Креативная презентация компанииКреативная презентация компании

Ми висловлюємо своє щире захоплення та повагу до автора фірмового стилю компанії «Варна». Такий ґрунтовний підхід до візуалізації торгової марки вказує на порядність та стабільність компанії, ретельність у деталях.

Комплексний підхід до айдентики дозволить створити ефективний інструмент у формуванні та просуванні бренду, що викликає симпатію та довіру, всебічний розвиток торгової марки. Логотип, корпоративне колірне рішення, слоган та сувенірна продукція представлять компанію у вигідному світлі, а відображення компанії в інтернеті у вигляді сайту отримає чітко позначений стиль та унікальний дизайн .

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019