Landing Page – вдале приземлення на посадкову сторінку

04.12.2013
Landing Page – удачное приземление на посадочную страницу

У вас є сайт, є що продати і це добре, але серйозна реальність поспішає вас засмутити: потрапивши на посадкову сторінку вперше, 99% потенційних клієнтів не роблять покупок. Чому? Не хвилюйтесь, ми зараз все розповімо.

Алгоритм продажів в інтернеті

Відразу розкриємо інтригу: відвідувачі сайту не роблять замовлень і не дзвонять до вас в офіс при першому відвідуванні сайту з обережності. До незнайомої людини, нехай і приємної у спілкуванні, миловидної та ввічливої все одно ставляться з недовірою. Користувач цілком можливо знову загляне до вас "на вогник", але пізніше. Для початку ваш майбутній клієнт досліджує ринок, ознайомившись із аналогічними пропозиціями інших компаній, і лише потім може зробити вибір на вашу користь.

Як ми шукаємо потрібний товар в інтернеті? Швидко клацаючи на посилання з пошукової видачі, порівнюємо пропозиції, шукаємо вигідні умови та відмінну якість. Для кожного сайту в середньому ми великодушно виділяємо цілих 8 секунд свого найдорожчого часу. За цей період користувачеві повинен сподобатися (або хоча б не дратувати) дизайн сторінки сайту та природно сам товар чи послуга.

Основні двигуни продажів в інтернеті:

  1. SEO (пошукова оптимізація сайту);
  2. Контекстна реклама;
  3. Соціальні мережі.

Будь то посилання з тематичного паблика, таргетована чи контекстна реклама або топова позиція сайту, рано чи пізно потенційний покупець потрапить на посадкову сторінку вашого сайту.

Посадкові сторінки – ази інтернет-маркетингу

Той самий ідеальний лендинг, який затримає користувача на сайті більше, ніж на 10 секунд виглядає приблизно так:

  1. Продає дизайн . Інтуїтивно зрозуміла навігація, відповідне сферу бізнесу оформлення та вдало розставлені акценти.
  2. Максимум фактів при мінімумі слів . Не варто перевантажувати користувача довгими та розлогими текстами, але й залишати його без важливої інформації теж не бажано.
  3. Чітко сформульовані переваги компанії, товару чи послуги. Користувачі люблять цифри, статистику та прозору систему формування цін. Факти повинні бити точно в ціль. Вони покликані зацікавити або навіть зацікавити відвідувача, наприклад акції та спецпропозиції обмежені в часі дії.
  4. Форма зворотнього зв'язку . На одній цільовій сторінці буде достатньо однієї, але добре помітної, простої та лаконічної форми. Відвідувачі сайту зможуть залишити свій мобільний телефон або e-mail для того, щоб детальніше ознайомитися зі спецпропозиціями сайту, уточнити інформацію, що їх цікавить, поділитися своїми побажаннями та пропозиціями.
  5. Элементы посадочной страницы
  6. Сегментація . Логічно та доцільно створювати окремі посадкові сторінки для різних видів товарів чи послуг, але цього недостатньо. Для збільшення конверсії необхідно налаштовувати та оформлювати цільові сторінки під певні категорії користувачів, відповідно до їх статі, віку, сфери діяльності. Для максимальної відповідності вашого продукту потребам та бажанням клієнта надайте відвідувачам сайту можливість вибрати для себе оптимальний варіант співпраці. З цим завданням, наприклад, чудово справляється лаконічне, добре структуроване меню сайту з відповідними категоріями, які приведуть його на необхідну сторінку.
  7. Юзабіліті . Ніхто не скасовував правила хорошого тону в Інтернеті. Швидке завантаження лендингу, безперебійна робота сайту та доступна подача інформації, безумовно, позитивно впливають на прихильність користувачів.

Лідогенерація та реальний прибуток

Ура! Ви все зробили за правилами, і на вас впала незліченна кількість дзвінків і заявок, всі прагнуть якнайшвидше отримати ваш товар або послугу. Слід пам'ятати, що відвідувачі сайту часто не готові зараз розлучитися зі своїми фінансами і зробити замовлення, але на їх вирішення можна і потрібно впливати. Цільові сторінки надають користувачам інформацію про продукцію, а також пропонують додаткові бонуси у вигляді акцій для відвідувачів сайту, що заповнили форму зворотного зв'язку. В обмін на контактні дані відвідувачі сайту зможуть уточнити всі питання, що їх цікавлять.

На даному етапі онлайн бізнес зустрічається з офлайн реальністю, час козирнути перед потенційними клієнтами бездоганним сервісом, а саме роботою менеджерів і call-центрів. Заповнена форма на сайті – лише 50% успіху, заявку ще необхідно перетворити на продаж, скориставшись одним із двох способів:

  • телемаркетинг;
  • e-mail маркетинг.

У першому випадку заявки обробляються телефоном, у другому – за допомогою розсилки електронних листів. Обидва варіанти робіт з контактними даними відвідувачів спрямовані на те, щоб переконати їх здійснити покупку, перетворивши на постійних клієнтів. Покращуйте посадкові на вашому сайті та збирайте заявки, а про те, як правильно їх обробляти, ми розповімо у наступному нашому пості.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019